تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیا: سامانه‌های دفاعی به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیا: سامانه‌های دفاعی به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست
فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیا (ص) گفت: سامانه‌های دفاعی کشور به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.
به گزارش نامه نیوز ، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه مراسم نهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته‌ای با تبریک روز ملی فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای افزود: بحث هسته‌ای بحث صلح‌آمیز است نه بحث بازدارندگی که به پشتوانه دعای خیر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و جوانان دانشمند کشورمان بدست آمده‌اند.

وی گفت: با دستاوردهای جدید هسته‌ای خواهیم توانست بر نداشته‌های خودمان در علوم روز دنیا در حوزه‌های مختلف بیافزاییم.

وی افزود: کشورهای خارجی فکر می‌کنند ما می‌خواهیم از دانش هسته‌ای در مصارف غیرصلح‌آمیز از جمله نظامی استفاده کنیم و به همین خاطر آن را برای خود تهدید می‌دانند در صورتی که ما همواره گفته‌ایم و اثبات کرده‌ایم که دانش هسته‌ای ما صلح‌آمیز است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء(ص) با بیان این‌که «سامانه‌های دفاعی کشور به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست» گفت: در تمام دنیا نیز این‌گونه است که سامانه ‌ای دفاعی و دستاوردهای نظامی از آن کشورهاست و درباره آن‌ها با خارجی‌ها صحبتی نمی‌شود.

وی افزود: ملت ما نیز در سی و شش سال گذشته ثابت کرده است هیچ‌گاه به دنبال تعرض نه تنها در حوزه نظامی بلکه در حوزه سیاسی نیز نبوده است و سامانه‌های دفاعی ما همواره نقش بازدارندگی خواهند داشت.



منبع: ایسنا


۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن