تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819165676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساعات کاری مراکز تفریحی شهرداری اصفهان تغییریافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی ورزشی شهرداری اصفهان : ساعات کاری مراکز تفریحی شهرداری اصفهان تغییریافت خبرگزاری پانا : ساعات كار مراكز رفاهی تفریحی سیاحتی گردشگری شركت توسعه مجتمع های سیاحتی ورزشی سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان از تاریخ پانزدهم فروردین ماه تغییر یافت
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ فروردين ساعت 09:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ،پیام جوادیان  مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مجموعه بزرگ شهر رویاها شنبه هر هفته تعطیل می باشد همچنین ساعت کار این مجموعه از یكشنبه تا چهارشنبه از ساعت ١٠ صبح لغایت ١٩ است.
وی افزود: ساعت فعالیت شهر رویاها در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ١٠ صبح تا ۱۹:۳۰ دقیقه است.
وی با اشاره به ساعات كار خط یك تله كابین صفه اذعان داشت: تله کابین صفه از شنبه تا چهار شنبه از ساعت١۲ و نیم تا ٢٣ آماده پذیرای گردشگران و شهروندان می باشد.
مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی-ورزشی شهرداری با بیان این که ساعت کاری تله کابین صفه پنج شنبه ها از ساعت ١٠:۳۰ صبح لغایت ۲۳:۳۰ شب و جمعه ها از ساعت ٩صبح تا ۲۳:۳۰ شب می باشد تاکید کرد: متصدی فروش بلیط موظف به حضور در محل كارو فروش بلیط نیم ساعت قبل از شروع كار خط بوده و تا نیم ساعت قبل از پایان ساعت كار خط نیز موظف به فروش بلیط می باشد.
وی به ساعات كارخط تله سیژ ناژوان اشاره و تصریح کرد: این مرکز تفریحی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰صبح لغایت ۱۹:۴۵ دقیقه آماده سرویس دهی می باشد.همچنین ساعت کاری این مرکز پنج شنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی از ساعت۹ و نیم صبح لغایت ۱۹:۴۵ است.
مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی-ورزشی شهرداری افزود: ساعات كار مركز بولینگ اصفهان؛
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١٤ لغایت ۲۳:۳۰ می باشد و پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی از ساعت ٩صبح تا ۲۴ (۱۲ شب ) فعال است.
وی اضافه کرد: ساعات كارشهربازی و سینمای ٤ بعدی ارگ بزرگ جهان نما از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١٥ لغایت٢٣ و پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی از ساعت ٩صبح لغایت ۲۳:۳۰ دقیقه است.
جوادیان همچنین گفت:ساعات كار سینمای چهاربعدی غدیر و سینمای پنج بعدی صفه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١٥ تا ۲۳:۳۰ و روزهای پنج شنبه ،جمعه و ایام تعطیلات رسمی از ساعت ٩صبح لغایت ٢٤ می باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن