تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوثری: حمله عربستان به یمن باعث سقوط رژیم سعودی می‌شود/ عربستانی‌ها به عملکرد دولتشان اعتراض کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کوثری: حمله عربستان به یمن باعث سقوط رژیم سعودی می‌شود/ عربستانی‌ها به عملکرد دولتشان اعتراض کنند
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه عربستان به خاطر حمله به یمن قطعاً‌ ضربه‌ای می‌خورد که باعث سقوط رژیم آن می‌شود، گفت: تجاوز عربستان به یمن با هدایت آمریکا و اسرائیل صورت گرفت.
به گزارش نامه نیوز، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به حمله عربستان سعودی به مردم یمن اظهار داشت: ابتدا باید پرسید که مسئولان و دبیرکل سازمان ملل چه کار می‌کنند که هیچ اثری ندارد و اگر این سازمان جمع و تعطیل شود، بهتر است.

کوثری ادامه داد: این سازمان به عربستان اجازه داده با هدایت آمریکا به ملت یمن که یک مسئله درونی دارد و در داخل کشور خود تحول انقلاب کرده، تجاوز کند اما عربستان باید بداند که طعمه آمریکا و اسرائیل است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شاید در ظاهر و در روزهای ابتدایی عربستان به موفقیت‌هایی دست یابد اما قطعاً ضربه‌ای می‌خورد که باعث سقوط عربستان سعودی خواهد بود، خاطرنشان کرد:‌ ارتش عربستان با اینکه از امارات،‌ قطر، بحرین و مصر به آنها کمک شده اما خود این کشورها نیز زیر سؤال هستند.

وی با تأکید بر اینکه در حمله نظامی سعودی به یمن آمریکا و اسرائیل تصمیم‌گیر اصلی هستند و امکانات و طراحی سیاست را در این زمینه برعهده دارند، یادآور شد: مردم عربستان باید نسبت به این مسئله اعتراض کنند چرا که این حمله به ضرر خود عربستان نیز خواهد بود.

کوثری با یادآوری نقاط ضعف ارتش عربستان که توانایی ایستادگی و پیروزی در هیچ جایی را نداشته است افزود:‌ بنابراین ما شاهد هستیم که آنها بر اساس بمباران مواضع یمن کار خود را پیش برده‌اند که آن هم باعث تلفات در مردم یمن و خشم بیشتر علیه عربستان شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شکست عربستان در آینده‌ای نزدیک را قطعی دانست و گفت: این در حالی است که شاید آنها در روزهای اول به ظاهر به موفقیت‌هایی دست یابند.


منبع: فارس


۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن