تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819223510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد استاندار لرستان از پست‌هاي نوروزي ايمني و سلامت مسافران نوروزي استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ فروردين ۱۳۹۴ (۰:۴۷ق.ظ)
بازديد استاندار لرستان از پست‌هاي نوروزي ايمني و سلامت مسافران نوروزي استان موج - استاندار لرستان به صورت سر زده از پانزدهيمن مرحله طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي استان لرستان بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند از پست ايمني و سلامت مسافران نوروزي پارک پرچم که در ورودي شرقي خرم‌آباد قرار دارد بازديد کرد و از نزديک در جريان خدمات جمعيت هلال احمر لرستان در اين طرح ملي قرار گرفت.
وي در حاشيه بازديد خود از پست نوروزي جمعيت هلال احمر لرستان خدمات ارائه شده به مسافران نوروزي را خوب و مناسب ارزيابي کرد و با اعضاي جوانان مستقر در طرح نورزي به گفت و گوي صميمانه‌اي پرداخت.
بر پايه اين گزارش، مشاوران و نمايندگان استاندار لرستان در بازديد‌هاي جداگانه از طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي جمعيت هلال احمر لرستان در از نحوه خدمات مطلوب اين جمعيت ابراز خرسندي نمودند.
طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي، يکي از طرح‌هاي مهم تاثير گذار جمعيت هلال احمر است که در آن مسافران از خدمات راهنمايي اماکن ديدني، خدمات امداداي، توزيع نقشه شهرها، کنترل قند خون و فشار خون، ايستگاه هاي دوستدار کودک، مشاوره در انجام سفري سالم بهره مي‌برند.
جمعيت هلال احمر لرستان در بحث امداد و نجات بين شهري نيز در ايام نوروز با 27پايگاه ثابت و سيار به به امداد رساني در حواث جاده‌اي، طبيعي و غير طبيعي نيز مي‌پردازد.
شماره تماس 112 جمعيت هلال احمر لرستان در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوي شهروندان و مسافران عزيز در حين نياز به خدمات امدادي نيز داير مي‌باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن