تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوادث آتش سوزی چهارشنبه آخر سال در شیروان 30 درصد کاهش داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حوادث آتش سوزی چهارشنبه آخر سال در شیروان 30 درصد کاهش داشت شیروان - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان گفت: حوادث آتش سوزی چهارشنبه سوری امسال این شهرستان در مقایسه با پارسال 30 درصد کاهش داشت.


رمضانعلی شارعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در چهارشنبه سوری 64 مورد آتش سوزی در گذرگاه های سطح شهر صورت گرفت که از این تعداد فقط یک مورد آتش سوزی مغازه بدون خسارت جانی بود.
وی با بیان اینکه این آیین به احتمال زیاد امشب هم ادامه خواهد داشت گفت: خوشبختانه آیین دیشب نسبت به سال گذشته هیچ مصدوم و سوختگی و آتش زدن درختان و ... صورت نگرفت و وضعیت نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بود.
شارعی افزود: در مجموع 80 نفر نیروی شهرداری و آتش نشانی در سطح شهر، بوستان ها و ... به صورت آماده باش برای جلوگیری
از هرگونه اتفاق ناخوشایند در مراسم چهارشنبه سوری بودند.
معاون خدمات شهری شهرداری شیروان گفت: امنیت آیین چهارشنبه سوری در این شهر بسیار خوب بود و نیروهای آتش نشانی، نیروی انتظامی، فضای سبز و خدمات شهری از هرگونه کوششی دریغ نکردند.
حیدر حیدری با اشاره به نصب المان های نوروزی سطح شهر اظهار کرد: اقدامات برخی از نیروها برای جلوگیری از خسارت به المان ها در خور شایسته بود.
شهرداری شیروان برای آیین چهارشنبه سوری امسال دو هزار کتابچه به منظور جلوگیری از خطرات جانی احتمالی از ترقه بازی در بین شهروندان توزیع کرد.
این امر در راستای آگاهی بخشی مردم از عواقب برگزاری نادرست چهارشنبه آخر سال است که با رفتارهای غلط خود اسباب نارضایتی شهروندان و خطرات جانی مردم را فراهم می کنند.
فرمانده نیروی انتظامی شیروان گفت: در دو هفته اخیر 15 هزار عدد مواد محترقه در شیروان کشف شد.
سرهنگ علی پاکدل در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان شامل مواد محترقه سیگاری و کپسولی از 15 واحد صنفی سطح شهر و دستفروش های داخل سطح شهر بوده است که توسط اقدام به موقع نیروی انتظامی و پرسنل آن به موقع کشف شد.
وی با بیان اینکه در این راستا 16 نفر از متخلفین عرضه مواد محترقه در شیروان دستگیر شدند گفت: تامین امنیت یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی است که طبق قانون متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی کردیم تا با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.
متاسفانه در عصر حاضر با پرتاب کردن فشفه، باروت، مواد منفرجه و محترقه و ... که علاوه بر خطرات جانی، رعب و وحشت مردم را به همراه دارد چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی و روز شیرین اما گاهی تلخ تبدیل شده است.
شهر شیروان با 85 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.ک/4
7186/ 6042



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن