تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرکل فدراسیون فوتبال مصاحبه مطبوعاتی اش را لغو کرد/اسدی: در آینده نزدیک همه حقایق را می گویم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دبیرکل فدراسیون فوتبال مصاحبه مطبوعاتی اش را لغو کرد/اسدی: در آینده نزدیک همه حقایق را می گویم ورزش > مدیریت ورزش - دبیر کل فدراسیون بعد از لغو کنفرانس مطبوعاتی اش گفت: حقایق را در آینده می گویم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ؛ دکتر اسدی در ابتدا گفت: در ابتدا جا دارد فرارسیدن سال 1394 را که آکنده به عطر یاس و مقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) است به همه مردم عزیز ایران و همچنين همه زحمت کشان فوتبال تبريک عرض کنم.
دبیرکل فدراسیون در ادامه بیان کرد: پس از گذشت حدود 45 روز از حضورم در فدراسیون به عنوان خادم مردم و به ويژه فوتبال کشور و تماس های بیشمار رسانه های فهیم، قدرشناس و دلسوز برای انجام مصاحبه، بر آن شديم تا در روزهای پايانی سال 1393 ضمن تشکر از همه اهالی فوتبال برای يکسال تلاش و خدمت به مردم عزیز و تبريک سال نو، پاسخگوی سوالات رسانه ها باشيم و کام مردم کشورمان را با اخبار و اطلاعات دقیق، علمی و مستند که در تاريخ فوتبال ايران ثبت شده و در آينده نیز ثبت خواهد شد، شیرین کنيم.
وی در ادامه افزود: مهمترين فاکتور در فوتبال ايران برابری قول و عمل است و هيچ چیز از نظرمان مهمتر از منافع ملی و آينده فوتبال کشورمان نیست. از سوی دیگر، پاسخگویی به اصحاب رسانه و دادن اطلاعات درست، مفيد و امید بخش که به دور از جنجالهای ساخته شده برای فوتبال ایران است از دیگر اهداف ما در فدراسیون فوتبال ایران است. اما پس از تعمق بر روی همه جوانب و در نظر گرفتن اصل منافع ملی که برای هر ایرانی از مهمترين مسايل محسوب می شود، ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه و مردم عزیز ايران تصميم گرفتيم تا انجام آن را به زمان دیگری موکول کنيم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در پايان تاکید کرد: فوتبال متعلق به صاحبان اصلی و پیشکسوتان، خاک خورده ها، قهرمانان و بزرگان اين رشته ورزشی است. از سوی دیگر عطش حضور در رسانه و گفتگوهایی که نه تنها باری از دوش فوتبال کشورمان بر نمی دارد و سنگینی آن را بر دوش صاحبان اصلی آن هر روز بیشتر می کند، هيچگاه هدف و خواسته ما نبوده و نخواهد بود. هميشه سعی داشته ايم با انجام صحبتهای سازنده و ارائه اطلاعات درست و صحيح به مردم فوتبال دوست ايران، کاری هر چند کوچک برای آنها انجام دهيم و به همين خاطر تصميم گرفتيم در حال حاضر به جای افزودن بر بار فوتبال ایران به اقدامات زیر بنایی بپردازيم و در آينده نزديک و در کنفرانسی خبری همه حقايق را در مورد فوتبال ایران و ترسيم آينده ای روشن برای آن مطرح و بازگو خواهيم کرد.
43 43

کلید واژه ها: فدراسیون فوتبال -




دوشنبه 25 اسفند 1393 - 15:54:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن