تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد الحاق 60 خودرو به اورژانس جاده‌ای هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد
الحاق 60 خودرو به اورژانس جاده‌ای هرمزگان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از خرید بیش از ۶۰ دستگاه خودروی آمبولانس بنز اسپرینتر و الحاق آن به ناوگان اورژانس جاده‌ای هرمزگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: الحاق 60 خودرو به اورژانس جاده‌ای هرمزگان



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  محمد شکاری پیش از ظهر امروز در نشستی خبری که به اعلام طرح‌های علوم پزشکی در ایام نوروز اختصاص داشت گفت: سال 94  اجرای طرح تحول سلامت ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای ارزشمند دولت اجرای برنامه مذکور است٬ افزود: در هرمزگان نیز همزمان با دیگر استان‌های کشور برنامه تحول اجرایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: همه ساله دانشگاه علوم پزشکی در پایان سال برنامه‌های متعددی از جمله بسیج سلامت نوروزی را اجرایی می‌کند که این طرح در بندرعباس و قشم و سایر شهرهای گردشگرپذیر به طور ویژه‌تر اجرایی می‌شود. وی بیان کرد: برای این طرح 43 اکیپ ساماندهی شده‌اند که تاکنون صدها مورد واحد مورد بازرسی قرار گرفته است.

شکاری ادامه داد: طرح جمع‌آوری قلیان‌ها از سفره‌خانه‌های دارای مجوز توسط دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌شود منتها واحدهایی که به صورت سد معبر و غیرمجاز اقدام به عرضه قلیان می‌کنند به عهده شهرداری‌هاست.

این مسئول اضافه کرد: شهرداری بندرعباس موظف است برای صدور هر واحد مرتبط با عرضه اغذیه و خوراکی باید صدور مجوزها را منوط به ارائه گواهی‌های صادر شده از علوم پزشکی کند.

وی یادآور شد: بعد از بارندگی اخیر مبحث خرابی و قطعی آب پیش آمد که با نمونه‌های گرفته شده مشخص شد که آب شهر بندرعباس از کلر استاندارد و فاقد میکروب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: نظارت بر دپوها و انبارهای مواد غذایی نیز ادامه داشته که تاکنون سه هزار و 600 کیلوگرم مواد غذایی فاسد از اول اسنفدماه تاکنون در استان جمع آوری شده است. وی مطرح کرد: منطقه آزاد قشم باید حساسیت و توجهی بیشتری را نسبت فراهم‌آوری امکانات در قشم و درگهان متناسب با تعدد مسافران فراهم آورد.

شکاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنفلولانزای فصلی امسال زودتر از هر سال آغاز شده است و در همین راستا روابط عمومی دانشگاه باید در تمامی مراکز عمومی و اقامتی اطلاع رسانی لازم را در این راستا داشته باشد.

وی به فعالیت اورژانس 115 اشاره و افزود: اورژانس مذکور در هرمزگان بیش از یک هزار و 700 مورد ماموریت را در ایام نوروز سال 93 به انجام رسانده است.

 این مسئول با بیان اینکه 54 پایگاه اورژانس در جاده‌ها آمادگی خدمات رسانی دارند٬ افزود: علاوه بر این تعداد بیش از 10 پایگاه اورژانس موقت و ثابت دیگر نیز در ایام نوروز آماده خدمت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از خرید بیش از 60 دستگاه خودروی آمبولانس بنز اسپرینتر و الحاق آن به ناوگان اورژانس جاده‌ای هرمزگان خبر داد که به زودی از کیش ترخیص می‌شود.

 وی ادامه داد: طبق اعلام هلال احمر در هرمزگان شش روز ایام نوروز با استقرار هلی کوپتر خدمات امداد هوایی نیز ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: در بندرعباس 16 و در کل استان 34 داروخانه کشیک در هرمزگان طی ایام نوروز خدمات‌رسانی می‌کنند.

شکاری گفت: برای چهارشنبه آخر سال نیز آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به مصدومان احتمالی را داریم و انتظار می‌رود مردم در هنگام شادی از اقدامات خطرآفرین پرهیز کنند.

: انتهای پیام/88001/ل30

93/12/24 - 11:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن