تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائيل عامل بي ثباتي در کشورهاي منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۵۹ب.ظ)
فيصل المقداد: اسرائيل عامل بي ثباتي در کشورهاي منطقه است موج - معاون وزير خارجه سوريه، رژيم صهيونيستي را عامل بي ثباتي و ناآرامي در کشورهاي منطقه خاورميانه دانست.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، فيصل المقداد، معاون وزير خارجه سوريه در ديدار با هيئتي از شخصيت هاي سياسي و ديني اردني در دمشق بر عميق بودن روابط دو ملت اردن و سوريه تاکيد کرد.
وي با انتقاد از سياست هاي رژيم صهيونيستي در منطقه افزود: اسرائيل عامل ناآرامي هاي وحشتناک در سوريه و ديگر کشورهاي منطقه است.
سالم المجالي، رئيس هيئت اردني نيز در اين ديدار تاکيد کرد: ملت اردن به ابعاد توطئه اسرائيلي که سوريه و ديگر کشورهاي منطقه را هدف قرار داده، واقف بوده و هدف همه اين ناآرامي ها، خدمت رايگان به خواسته هاي صهيونيست هاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن