تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819144408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار گل شهيد محلاتي بايد به سمت تعطيلي برود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۴۸ق.ظ)
بازار گل شهيد محلاتي بايد به سمت تعطيلي برود مدير عامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران گفت: بازار گل شهيد محلاتي به دليل مشکلات ترافيکي، عدم تأمين پارکينگ، عدم ساخت و ساز ايمن و مناسب که بارها منجر به آتش سوزي شد و تهديد سلامت شهروندان بايد به سمت تعطيلي برود.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا قديمي با بيان اين مطلب اظهار کرد: شهرداري تهران در سال هاي اخير به منظور توسعه فرهنگ گل در کشور و ساماندهي صنف توليدکنندگان گل، بازار گل خاوران واقع در مجتمع خاوران را احداث و به تازگي به بهره برداري رسانده است.
وي با بيان اينکه مجتمع خاوران شامل 256 غرفه و مجهز به سردخانه است، عنوان کرد: با وجود تقاضاي بسيار زياد براي در اختيار گرفتن غرفه ها، شهرداري تهران تاکيد دارد که اين بازار تنها در اختيار توليد کنندگان گل قرار بگيرد. بر همين اساس، ما طي ماه هاي اخير با توليدکنندگان گل که عمدتاً در بازار گل شهيد محلاتي مستقر هستند، وارد مذاکره شديم تا با شرايط ويژه که بيشتر به نفع توليدکنندگان است، اين غرفه ها را واگذار کنيم.
مدير عامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران با بيان اينکه برخي از توليدکنندگان مخالف انتقال به مجتمع خاوران هستند، گفت: بازار گل شهيد محلاتي به دليل مشکلات ترافيکي، عدم تامين پارکينگ، عدم ساخت و ساز ايمن و مناسب که بارها منجر به آتش سوزي شد و تهديد سلامت شهروندان بايد به سمت تعطيلي برود.
قديمي افزود: اين بازار گل به هيچ عنوان امکان ادامه فعاليت ندارد و در اين مورد شهرداري منطقه 14 نيز با ما هم نظر است و همکاري ويژه اي دارد.
وي با بيان اينکه مذاکره براي انتقال بازار گل شهيد محلاتي به مجتمع خاوران تا پايان فروردين ادامه دارد، خاطر نشان کرد: واقعيت اين است که شهرداري در بحث انتقال اين بازار به هيچ عنوان به دنبال منافع مادي نيست. ما حاضر هستيم تا با حداکثر تخفيف غرفه هاي مجتمع خاوران را به توليدکنندگان گل مستقر در بازار گل شهيد محلاتي واگذار کنيم. در همين راستا نيز تا پايان فروردين به مذاکراتمان ادامه مي دهيم و اميدواريم به نتيجه برسيم.
مدير عامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران در پايان تصريح کرد: در صورت دستيابي به توافق، بازار گل شهيد محلاتي در آينده اي نزديک به مجتمع خاوران منتقل مي شود، اما؛ در صورتي که مذاکرات به جايي نرسد با توجه به تقاضاي بسيار زياد، غرفه ها به ساير متقاضيان تحويل داده مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن