تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819091091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه عجیب قهرمان دوومیدانی ایران به مردم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
توصیه عجیب قهرمان دوومیدانی ایران به مردم
توصیه عجیب قهرمان دوومیدانی ایران به مردم دوومیدانی‌کار مدال‌آور و محروم کشورمان گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید برای من به عنوان یک قهرمان و ورزشکار ملی ارزش قائل می‌شدند و دنبال احقاق حقم می‌رفتند.


به گزارش فرهنگ نیوز، سجاد مرادی در خصوص محرومیتش و اینکه آیا به حکم فدراسیون دوومیدانی اعتراض کرده یا نه، اظهار داشت: دیگر این مسئله برایم اهمیتی ندارد و آن را پیگیری نمی‌کنم. من به عنوان یک قهرمان و ورزشکار ملی نباید دنبال حل این مشکل بروم بلکه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید برای ورزشکار خود ارزش قائل می‌شدند و دنبال احقاق حقش می‌رفتند.

وی در ادامه افزود: به عنوان کسی که 16 مدال آسیایی در رشته دوومیدانی دارد و پرافتخار‌ترین ورزشکار این رشته است به همه توصیه می‌کنم که وارد این رشته نشوند، چرا که آینده‌ای بهتر از آنچه برای من پیش آمده در انتظار آنها نیست. من که موفق‌ترین دونده ایران بودم چه آینده‌ای در دوومیدانی برایم رقم خورد؟

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگژو در پاسخ به این سوال که با توجه به محرومیت آیا تمریناتش را ادامه می‌دهد؟ گفت: نه تمرین می‌کنم و نه به دوومیدانی فکر می‌کنم. خدارا شکر می‌کنم که قبل از اینکه دیر شود و بیش از این فرصت و جوانی‌ام از دست برود متوجه شدم که این ورزش به درد نمی‌خورد.

مرادی در واکنش به این موضوع که آیا تصمیم دارد به عنوان مربی در دوومیدانی فعالیت کند یا به طور کامل از این رشته فاصله گرفته است، خاطرنشان کرد: دیگر هیچ ارتباطی با دوومیدانی نخواهم داشت و مربی هم نمی‌شوم تا آینده یک نفر دیگر را که با هزاران امید و آرزو وارد این رشته شده است را خراب نکنم.
 

منبع: تسنیم


93/11/15 - 11:31 - 2015-2-4 11:31:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن