محبوبترینها
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1840183181
شبیه سای معماری زیگورات -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: زیگورات rezatayebi 13 مهر 1389, 19:48زیگورات ساختمان بلندی بوده که به عنوان عبادتگاه در عصر باستان مورد استفاده قرار می گرفته. پایه این زیگورات بر اساس زیگورات چغازنبیل هست. اما محیط را بر اساس معماری شوشی - بابلی کار کردم. البته از نظر تاریحی کلا قضیه را زیاد جدی نگیرید. :wink: مدل سازی در مایا انجام شده. برای درخت ها و فضای سبز از ترکیبی از مدل های evermotion ، پینت افکت مایا و نرم افزار Ivy Mesh استفاده کردم. ساخت تکسچرها و مت پینت در فوتوشاپ. رندر با Vray sun and sky. پست پروداکشن در Shake. CG_Master 13 مهر 1389, 20:17آقا یکی منو بگیره........... بابا ایول.... (سه بار) کارت درسته... چند روز طول کشید داداش.؟ این سیستمت چی هست... کارت گرافیکت چیه؟ ولی کار با ارزشی شده.... فکر کنم اتوماتیک این زبان برنامه نوسی سایت هوشمند بشه خودش کارتو بزاره تو تاپ یا توپ گالری احست بر تو ... موفق که هستی موفق تر باشی *farshid* 13 مهر 1389, 20:18:shock::shock::shock::shock::shock: و باز هم :shock: چغازنبیل+شوش+آشور+آپادانا+ب اغ های معلق+دروازه ملل+دروازه ایشتار+برج مردوک:shock: تاریخ رو ترکاندی:rose: 3d را ترکاندی :rose: من را هم ترکاندی :rose::wink: خیلی زیبا شده به نسبت کار قبلیت بهترترترترترتر هم شده درختها که فوقالعاده هستن پست پروداکشن هم زیباست آب دجله هم خوب شده من عنوان باغهای معلق بابل رو برای این کارت پیشنهاد میدم... چ.ن زیگورات محل عبادت بود... این مکان با این حس رویایی و فرحبخشی که داره بیشتر به درد بادهگساری و عیش میخورد... فرخ بیا اینو ببر تاپ گالری :wink: :rose:... CG_Master 13 مهر 1389, 20:22بابا ...میخوام صفحه رو ببندم نمیتونم.... عجب گیری افتادیم.... پسر تو چی کار کردی.... آفرین .. واقعا میگم.... Amin 4D 13 مهر 1389, 20:33معرکه است. چیزی ندارم بگم جز تبریک بهت بابت این کار عالیت. کلا کار خیلی آدمو جذب می کنه. خیلی حرفه ایه. در مورد سیستم و زمان رندر و کارت گرافیکت هم بگو و یه کم در مورد خود کار هم اگه می شه توضیح بدی ممنون می شم. راستی کار واسه جای خاصیه یه ....؟ تاپ گالری هم یادت نره فرخ جان. موفق باشی و سربلند. masijoon 13 مهر 1389, 22:01ایول بابا چیکار کردییییی:shock: محشرههههه.... باریک از این موفق تر اگه هست باشی:green::rose: aminn70 13 مهر 1389, 22:06نميدونم چي بگم فكر كنم هنوز خوابم بابا تو ديگه كي هستي خيلي معركست فوق العاده شده واي واي واي بايد سريع بره تاپ گالري rezatayebi 13 مهر 1389, 23:32ممنون که نظر دادین :rose: آ چند روز طول کشید داداش.؟ این سیستمت چی هست... کارت گرافیکت چیه؟ چند ماه پیش یه دو سه هفته ای روش کار کردم بعد نیمه کاره موند تا چند روز پیش که دوباره نشستم پاش و تموم شد. سیستم را حالا عوض کردم اما برای این روی دو هسته ای intel core 2 due 2.88 با ۴ گیگ رم و کارت گرافیک nvidia 8800 کار می کردم و رندر گرفتم. صحنه خیلی هم سنگین نیست چون درخت ها و کلا فضای سبز را vray proxy کردم. من عنوان باغهای معلق بابل رو برای این کارت پیشنهاد میدم... چ.ن زیگورات محل عبادت بود... این مکان با این حس رویایی و فرحبخشی که داره بیشتر به درد بادهگساری و عیش میخورد... [/SIZE][/SIZE] موافقم. اگر زودتر کامنت را می دیدم حتما اسمش را عوض می کردم منتهی حالا دیگه جاهای دیگه هم با همین اسم آپلودش کردم. در مورد سیستم و زمان رندر و کارت گرافیکت هم بگو و یه کم در مورد خود کار هم اگه می شه توضیح بدی ممنون می شم. راستی کار واسه جای خاصیه یه ....؟ زمان رندر سایز HD 720 حدود ۵۰ دقیقه بود منتهی سایز 2160*4500 رندر گرفتم که حدود ۴۰ ساعت طول کشید. البته تنظیمات vray را خیلی پایین آوردم مخصوصا میزان دقت global illumination را خیلی کم کردم تا سریعتر رندر بگیره. متریال ها را هم مجبور شدم ساده کار کنم و قید ریفلکشن و اینجور چیزا را برنم. این پلان را همینجوری کار کردم. اول می خواستم برج بابل را کار کنم منتهی به مرور زمان کادر و کانسپت تغییر کرد و به این رسید. بازم از همه دوستان که نظر دادن تشکر می کنم MortezaAghili 14 مهر 1389, 01:55داداش رضااااااااااااااااااااااا ااا من همون قبلاً قبل از اينكه تموم بشه گفتم كههههههههه معركه هست گفتم كه نميتونم در مورد كار استادم (چسبوندم ديگه :cool:) چيزي بگم :) :green: الان كه تموم شده ديگه اصلاً نميتونم چيزي بگم فقط ميگم كه واقعاً واقعاً خسته نباشي رضا جون ورود كارت رو به تاپ گالري هم تبريك ميگم ( پيشاپيش :green: ) رضا اون بار هم گفتم Making Of يادت نره ها :mad::green: يكي از آرزو هاي مهم من اينه كه موفق موفق باشي :rose: poriaabaci 14 مهر 1389, 08:13واااااااااااااااااااااااا ااااای واااااااااااااااااااااااا ااای با 2 تا هسته !!!!!!!!!!!!!!! با 7 تا هم نیمشه !!! من از امروز 3d رو میزارم کنار میرم راسته بازار بار کشی اگه این 3d h کار من چی ا ؟؟؟؟ تاپ گالری کم تو باید رئیس سایت بشی Hamed 14 مهر 1389, 08:33سلام تاپ گالري حلالت علي علي farhadnojumi 14 مهر 1389, 10:58چی بگم از کجاش بگم :دی !! رفیقای ما همشون خفنن !! :دی منم میگم حلالت باشه تاپ گالری :دی ( حالا اینگاری ارثیه بابامه :دی ) Farrokh 14 مهر 1389, 11:25رضا جان واقعا کار کم نظیری هست خیلی خیلی تبریک میگم اگر ممکنه یکم در مورد تعداد poly های این کار توضیح بده و بگو چه تکنیکی باعث شده این همه پلیگان رو بدون کرش رندر کنی در مورد زمان رندر و سخت افزارت هم اگه ممکنه اطلاعاتی رو در اختیار ما قرار بدید در مورد تکسچرینگ : چند درصد از کارت یو وی شده ؟ چه مدت وقت برای ساخت کل کار گذاشتd ? با اجازت کارت رو می فرستم به تاپ گالری و علاوه بر اون به گالری برگزیده ها (البته بعد از کامنت خوردن اساسی توسط بچه ها ) پیروز و سربلند باشی عزیز جان 3D Art 14 مهر 1389, 14:33درود بر شما دوست نازنین از اینکه همچین موضوع هایی انتخاب میکنی خیلی خوشحالم و بهت تبریک میگم کارت بسیار خوب شده ولی خوب اگر مشکل منابع برای رندر نداشتید بهتر از این هم میشد موفق باشید دوست نازنین فرخ جان اگر از پزوکسی استفاده کنی هیچ کرشی نداری من چهار میلیارد پلی رو در زمان 10 دقیقه رندر میکنم با پروکسی و حتی gi !!!! Fa 14 مهر 1389, 14:55Owe Some Shit :sad: خيلي زيباست . دپرس و فريك شدم :sad: اين چه كاريه ميكني :snap: نميگي ممكنه كشته بدي :mad: واقعاً زيباست و واقعاً دپرس شدم living_for_cg 14 مهر 1389, 17:56سلام. واقعا خسته نباشی. خیلی عالی شده. روح معمارهای زیگورات چغازنبیل رو شاد کردی با این کارت. :wink: موفق باشی. javadmagic 14 مهر 1389, 20:03سلام مرسی فوق العادست. موفق باشیــ. Saeed 14 مهر 1389, 22:06شدیدا بهت تبریک میگم :wink: خستهـ نباشید ، بسیار عالی شده که تو جملهـ جا نمیشهـ ... :rose: :Mohsen: 14 مهر 1389, 23:08کارتون بسیار زیبا و دلنواز شده خیلی لذت بردم رنگ و نور بهتر از همه چیزه تبریک میگم saeednajafi 15 مهر 1389, 08:58واقعا عالی شده rezatayebi 15 مهر 1389, 12:38از تمام دوستان که وقت گذاشتن و نظر دادن تشکر می کنم. :rose: از فرخ عزیز هم که لطف کردن کار را در تاپ گالری گذاشتن تشکر می کنم. این کار را ۴ ماه پیش شروع کرده بودم. دو هفته به طور تمام وقت درگیر این کار بودم اما بعد از اون دیگه هر از چند روز، چند هفته یکبار. تقریبا یک ماهی هم نشد روش کار کنم. تعداد پالیگان ها حدود ۶ میلیون هست (اگر اشتباه نکنم) منتهی بدون احتساب فصای سبز. فضای سبز را کامل Vray Proxy کردم. در ابتدا حدود ۱۰ ساختمان را uv و تکسچر کردم. و با همین ساختمان ها (به علاوه تعدادی ساختمان از پروژه های قبلی) محوطه اطراف زیگورات و محدوده نزدیک شهر بکگراند را چیدم. شهر بکگراند قسمت نزدیکترش که سه بعدیه خیلی سطحی uv شده. برای فضای سبز که از درخت های آماده evermotion، پین افکت مایا و Ivy Generator همگی این ها خودشون uv شده بودن خوشبختانه. برای نورپردازی Vray sun and sky استفاده شده و تنها تنظیمی که تغییر دادم گذاشتن color mapping روی گزینه Exponential بود و تنظیمات GI را هم پایین آوردم. این پروژه روی لپ تاپ Apple MacBook Pro Core 2 due 2.88 با ۴ گیگ رم کار شده و رندر گرفته شده. زمان رندر سایز ۲۱۶۰*۴۵۰۰ حدود ۴۰ ساعت بود. البته سایز HD 720 کمتر از یک ساعت طول می کشید. بازم ممنون که نظر دادین ali_118 16 مهر 1389, 12:12سلام رضا جان تبریک کار بسیار عالی شده و خیلی خوب حس فضا رو منتقل میکنه یعنی فکر میکنم اون چیزی که میخواستی رو بهش رسیدی توی این کار فقط دو تا نکته به نظرم اومد که میگم یکیش اون آقایی هست که به مثل مهندسا با اون کلاهی روی سرش داره به شهر نگاه میکنه از اونجایی که معلوم نیست روی سرش چیه (اکسپوز شده) و شبیه کلاه ایمنیه (!) یک مقدار در نگاه اول توی ذوق میزنه، که توی این فضای تاریخی یک مهندس با کلاه ایمنی که احتمالا روال پروژه ای رو زیر نظر گرفته ، البته این نظر منه مورد بعدی گرد و غباری هست که احتمالا در پست پروسس درستش کردی، و مشکلش اینه که عمق نداره یعنی هیچ مقدار گرد و غبار در مسیر دورترین ساختمون در سمت راست تصویر دیده نمیشه این در حالیه که نزدیک ترین برج در اون سمت رودخونه و اون کوهها که در نقطه ی انتهایی تصویر در فاصله ای بسیار دورتر قرار گرفتن به یک اندازه Fog جلوشونه مثل اینکه در کنار استفاده ی مت پینتینگ کنترل عمق گرد و غبار یک مقدار با مشکل مواجه شده البته از نظر اشباع رطوبت هوا هم که باعث کاهش میدان دید میشه این حجم Fog کافی هست، اما اگه اون مورد هم توش رعایت میشد خیلی بهتر بود. به هر حال؛ موفق باشید. Mandana 16 مهر 1389, 15:20محشر شده پسر.واقعن کارهاتو دوس دارم خعلی قشنگ شده یک خواهش.یک وایر فریم هم میشه بذاری ببینم کجاها مپ ئه کجاها مدل؟ چون واقعن تمیز در اومده... همه یک رندر هست یا لایه لایه رندر شده؟ میسی و موفق بباشی مهربون:rose: ali_118 16 مهر 1389, 16:04محشر شده پسر.واقعن کارهاتو دوس دارم خعلی قشنگ شده یک خواهش.یک وایر فریم هم میشه بذاری ببینم کجاها مپ ئه کجاها مدل؟ چون واقعن تمیز در اومده... همه یک رندر هست یا لایه لایه رندر شده؟ میسی و موفق بباشی مهربون:rose: وایر گذاشته دیگه بنده خدا این لینک عکسی که احتمالا کامل باز نشده برات: Morteza 1371 16 مهر 1389, 16:28بابا نکن اینکارا رو !! سکته میکنیم،خونمون میفته گردنتا!! ذهنم دیگه هنگ کرده حرفی ندارم برای گفتن ولی خدایشششششششششش تا حدودی جالبه(محض روحیه) ایول ایول ایول الول اویل ایلول دیگه قاط زدم. ایشالله همیشه سرت بلند باشه :green: AREF 17 مهر 1389, 00:08سلام.مرسی.این کار در حد یه حماسه شده.تاپ گالری پلیزززز........ رفت روی بگ گراند سیستمم ... alireza_55 17 مهر 1389, 00:56سلام کار بسیار عالی شده توصیه میکنم حتما به مسئولین بازی prince of persia هم نشون بدی تا بفهمن ایران چه شکلی بوده و سعی کنن از فضا سازی عربی برا ایران استفاده نکن... اما کار بدلیل تیپ بودن اکثر المانها از نظر سختی مدلینگ در اجرا زیاد پیچیده نیست، فقط زمان بره ولی چیزی که تو این کار من خیلی باهاش حال کردم : ایده ، ایده و بازم ایده ست ، که واقعا حرف نداره از اون عالی تر اجرایی کردن این ایده ست لطف کن بگو این ایده رو ذهنی اجرا کردی یا از روی نقشه اولیه یا از روی استوری برد یا تصادفی المانها رو کنار هم قرار دادی تا به نتیجه دلخواه برسی ممنون..... gilas 17 مهر 1389, 08:11سلام واقعا خسته نباشید کار خیلی زیبایی شده مشخصه وقت زیادی صرفش کردی rezatayebi 17 مهر 1389, 11:30از تمام دوستانی که نظر دادن و نقد کردن تشکر می کنم :rose: در مورد لباس و فُرم شخصی که توی فُرگراند ایستاده موافقم. من خیلی دنبال لباس عصر هخامنشی گشتم اما ارزون گیرم نیومد مجبور شدم از این کاراکتر پرده آبی (لباس مربوط به خوزستان باستان) که برای یکی از کارهای قدیمی بود استفاده کنم. خیلی دوست داشتم از لباس هخامنشیان استفاده کنم متاسفانه نشد. وایر فریم: در مورد ایده اولیه و روند ساخت کار این تاپیک WIP هست: بازم ممنون که نظر دادین ariae 17 مهر 1389, 20:01چی میشه گفت!!! آدم بگه "کارت در حد تیم ملیه " که خیلی بده! (تیم ملی که باخت).. پس میگم کارت در حد بنز!!! ماشاالله ! ببخشید! این برنامه shake همون apple shake هست؟ کارش دقیقا چیه؟ مگه واسه video editing نیست؟ rezatayebi 17 مهر 1389, 20:57این برنامه shake همون apple shake هست؟ کارش دقیقا چیه؟ مگه واسه video editing نیست؟ برای کامپوزیت ازش استفاده می کنن. یه چیزی مشابه after effect یا nuke. منتهی خیلی وقته آپدیت نشده و کلا تولیدش متوقف شده منتهی من هنوز بهش عادت دارم. پیشنهاد می کنم برای کامپوزیت برین سراغ nuke یا fusion. apple shake دیگه قدیمی شده. poriaabaci 17 مهر 1389, 22:43یه سوال کنم مسخرم نکنید کامپوزیت چی ا ؟؟؟؟؟ ahoorass 17 مهر 1389, 23:09آقا رضا خیلی کارت درسته خوشم میاد هنرو توانایی خودتو برای ساخت موضوع های ارزشمند و مربوط به تمدن ایران باستان به کار می گیری - ارزش کار شما جدا از بحث فنی یاد آوری گذشته پر فروغ اما فراموش شده ایران بزرگ است به تصویر کشیدن چنین کارهایی بسیار گویا تر از هزاران کتاب و مقاله است . از خداوند بزرگ آرزوی موفقیت برای شما و افتخار دیدن کارهایی دیگری را از شما دارم . www_3d_boy3 18 مهر 1389, 14:41bingooooooooooooooooooo reza 2kn 18 مهر 1389, 15:45واقعا عاااااااااالی:oops: اگه وضعیتمون یه جوری نبود که امثال شما ها مجبور بودین برین خارج ، الان تو دهن پیکسار زده بودیم:neutral: بسیار بسیار بسیار گووود بود :دی تو فکرش نیستی که انیمیشنش کنی؟؟؟ در جواب پوریا جان هم Composite یعنی ترکیب 2 یا چند جسم که کنار هم نبودن. مثل این که یه نفر میره جلوی پرده سبز فیلم میگیره و اونو جلوی برج ایفل قرار میدن. موفق باشی:oops: rezatayebi 18 مهر 1389, 17:15ممنون که نظر دادین :rose: پویا جان نرم افزارهای کامپوزیت برای انیمیشن مثل فوتوشاپ برای عکس می مونن. برای تصحیح رنگ، اضافه کردن مت پینت و دادن افکت به انیمیشن از نرم افزارهای کامپوزیت استفاده می کنن. معروقترین ها در حال حاضر nuke, fusion, shake , after effect هستن. رضا جان اتفاقا برنامه دارم چند ثانیه ازش رندر بگیرم. به همین خاطر از کاراکتر پرده آبی استفاده کردم. masoud_warcraft 21 مهر 1389, 16:06با سلام کار محشری شده. یک سوال: پینت افکتهای مایا رو به پولی تبدیل کردی یا VRay بدون تبدیل هم رندر می گیره؟؟ در ضمن 4 تا ساختمان عقب سمت راست یکمی شبیه آپارتمان های امروزی هستند و فکر کنم یکمی هم تاریخ های مختلف و جغرافیا های مختلف در این کار دیده میشه(البته این رو به منزله ایراد نگفتم). در کل فوق العاده است. rezatayebi 22 مهر 1389, 09:58پینت افکتهای مایا رو به پولی تبدیل کردی یا vray بدون تبدیل هم رندر می گیره؟؟ ممنون از نظرتون. وی ری، پینت افکت مایا را رندر می گیره منتهی تکسچرها و بافت ها یه مقدار بدرنگ و شکل می شن. پینت افکت ها را قبل از رندر به پالیگان تبدیل کردم. campsoft 24 مهر 1389, 22:26آقا خیلی خیلی خیلی خفن هستش:):):) باید اعتراف کنم که واقعا کفم برید:shock::shock::shock: یه سوال: شما شاگرد خصوصی نمیگیرید؟؟؟؟ ممنون میشم اگه جوابمو پیغام خصوصی بدین:rose::rose::rose::rose::rose: cgmilad 29 مهر 1389, 16:27خسته نباشي تبريك ميگم همین داش ممد 29 مهر 1389, 17:12اصلا جای بحث نداره فقط زما ن رندرت چقدر بوده rezatayebi 29 مهر 1389, 18:14فقط زما ن رندرت چقدر بوده ممنون که نظر دادی. زمان رندر همونظور که قبلا هم گفتم سایز ۲۱۶۰*۴۵۰۰ حدود ۴۰ ساعت MOH3EN.SH4H 29 مهر 1389, 19:59ایول اقا رضا دمت گرم من که دیدمش دیگه نفصم بالا نمیومد:shock: خیلی خوش حالم که این هنر زیباتو برای کار ایرانی باستانی سرف کردی:rose: خوش حال می شم باهم دوست بشیم:green: در کل ایول ایول ایول .:. soroosh .:. 03 آبان 1389, 19:40سلام دوست عزیز . ( میبخشید دیر رسیدم به کامنت گذاشتن ) اثر خیلی زیبایی شده . تعریف و تمجید ها را دوستان انجام دادن . من هم میتونم بگم کامپوزیت عالی داره و همینطور با حوصله کار شده . من تنها مشکلی که با این کار دارم و خیلی به چشمم میاد تکسچرینگ برخی قسمت هاست ، به خصوص سر مجسمه سنگی که سمت راست هست. تکسچرش از این زاویه که ما داریم میبینیم طوری هست که انگار رندر عادی گرفته شده بدون تکسچر . بعد در برنامه های کامپوزیت با بازی با مود لایه ها و استفاده از یک تکسچر قدیمی حالت سنگی ایجاد شده . اگه دقت کنید میبینید که خطوط شکست سنگ مثلا از روی سر مجسمه شروع شده و ادامه پیدا کرده اومده پایین تا جایی که روی دیواره های پله ها هم رفته . که به نظرم این قضیه در حالت عادی درست نیست . اما جزئیات کار را خیلی دوست دارم . موفق باشید. rezatayebi 03 آبان 1389, 19:48سلام دوست عزیز . ( میبخشید دیر رسیدم به کامنت گذاشتن ) اثر خیلی زیبایی شده . تعریف و تمجید ها را دوستان انجام دادن . من هم میتونم بگم کامپوزیت عالی داره و همینطور با حوصله کار شده . من تنها مشکلی که با این کار دارم و خیلی به چشمم میاد تکسچرینگ برخی قسمت هاست ، به خصوص سر مجسمه سنگی که سمت راست هست. تکسچرش از این زاویه که ما داریم میبینیم طوری هست که انگار رندر عادی گرفته شده بدون تکسچر . بعد در برنامه های کامپوزیت با بازی با مود لایه ها و استفاده از یک تکسچر قدیمی حالت سنگی ایجاد شده . اگه دقت کنید میبینید که خطوط شکست سنگ مثلا از روی سر مجسمه شروع شده و ادامه پیدا کرده اومده پایین تا جایی که روی دیواره های پله ها هم رفته . که به نظرم این قضیه در حالت عادی درست نیست . اما جزئیات کار را خیلی دوست دارم . موفق باشید. ممنون از نظرت سروش جان در مورد اینکه بعضی قسمت ها با کم دقتی تکسچر شدن کاملا موافقم. مجسمه سنگی یک تکه uv و تکسچر شده (به جای اینکه قسمت های مختلف مثلا سر، بال و ... جدا جدا uv بشن). به همین خاطر یه مقدار تکسچرش توی ذوق می زنه. باید بیشتر دقت می کردم. :) سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3972]
صفحات پیشنهادی
شبیه سای معماری زیگورات -
5 ا کتبر 2010 – شبیه سای معماری زیگورات --زیگورات rezatayebi 13 مهر 1389, 19:48زیگورات ساختمان بلندی بوده که به عنوان عبادتگاه در عصر باستان مورد استفاده ...
5 ا کتبر 2010 – شبیه سای معماری زیگورات --زیگورات rezatayebi 13 مهر 1389, 19:48زیگورات ساختمان بلندی بوده که به عنوان عبادتگاه در عصر باستان مورد استفاده ...
گالری عکس زیگورات چغازنبیل
شبیه سای معماری زیگورات - 5 ا کتبر 2010 – پایه این زیگورات بر اساس زیگورات چغازنبیل هست. ... تاپ گالری کم تو باید رئیس سایت بشی Hamed 14 مهر 1389, ...
شبیه سای معماری زیگورات - 5 ا کتبر 2010 – پایه این زیگورات بر اساس زیگورات چغازنبیل هست. ... تاپ گالری کم تو باید رئیس سایت بشی Hamed 14 مهر 1389, ...
پلی بلندتر از برج ایفل
شبیه سای معماری زیگورات - زیگورات rezatayebi 13 مهر 1389, 19:48زیگورات ساختمان بلندی بوده که به عنوان .... نداری من چهار میلیارد پلی رو در زمان 10 دقیقه رندر ...
شبیه سای معماری زیگورات - زیگورات rezatayebi 13 مهر 1389, 19:48زیگورات ساختمان بلندی بوده که به عنوان .... نداری من چهار میلیارد پلی رو در زمان 10 دقیقه رندر ...
بی سواد -
شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - · این فونت رو میخوام - · درخواست همكاري!! - · دانلود پوسته ی مجله ای Moi mag - · شبیه سای معماری زیگورات - · فرم ساز رایگان ...
شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - · این فونت رو میخوام - · درخواست همكاري!! - · دانلود پوسته ی مجله ای Moi mag - · شبیه سای معماری زیگورات - · فرم ساز رایگان ...
این فونت رو میخوام -
سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 ... شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - ... شبیه سای معماری زیگورات - ...
سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 ... شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - ... شبیه سای معماری زیگورات - ...
سرعت واقعی وایمکس ایرانسل -
شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - · این فونت رو میخوام - · درخواست همكاري!! - · دانلود پوسته ی مجله ای Moi mag - · شبیه سای معماری زیگورات - · فرم ساز رایگان ...
شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - · این فونت رو میخوام - · درخواست همكاري!! - · دانلود پوسته ی مجله ای Moi mag - · شبیه سای معماری زیگورات - · فرم ساز رایگان ...
فرم ساز رایگان و فارسی ArtForms برای جوملا -
سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 ... شبیه سای معماری زیگورات - ... شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - ...
سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 ... شبیه سای معماری زیگورات - ... شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - ...
شناسایی اتوران به عنوان ویروس -
سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 ... شبیه سای معماری زیگورات - ... شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - ...
سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 ... شبیه سای معماری زیگورات - ... شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - ...
کتاب i ntroduction maya 2009 -
14 ا کتبر 2010 – سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ ... شبیه سای معماری زیگورات - ... شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - ...
14 ا کتبر 2010 – سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ ... شبیه سای معماری زیگورات - ... شبیه سای معماری نمای خارجی و معماری داخلی - ...
دانلود پوسته ی مجله ای Moi mag -
15 ا کتبر 2010 – شبیه سای معماری زیگورات - · فرم ساز رایگان و فارسی ArtForms برای جوملا - · مکس - مایا - 32 - 64 - · آموزش قدم به قدم ساخت یک برنامه ی حسابداری - ...
15 ا کتبر 2010 – شبیه سای معماری زیگورات - · فرم ساز رایگان و فارسی ArtForms برای جوملا - · مکس - مایا - 32 - 64 - · آموزش قدم به قدم ساخت یک برنامه ی حسابداری - ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها