تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل ذوب آهن: به گل محمدی ایمان دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل ذوب آهن: به گل محمدی ایمان دارم تهران – ایرنا- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، گفت: به توانایی های یحیی گل محمدی ایمان دارم و خوشحالم که از او حمایت کردم.


به گزارش ایرنا، سعید آذری از پس از صعود تیمش به دیدار پایانی جام حدفی با برتری مقابل پرپسولیس تهران، عنوان کرد: در ابتدای فصل جاری که نتایج خوبی کسب نمی کردم خیلی معتقد بودند که باید به حضور گل محمدی در ذوب اهن پایان دهیم اما من مخالف بودم.
وی افزود: در نساجی مازندران نیز با این مربی کار کرده ام و به توانایی و دانش وی ایمان دارم. در سال های اخیر در ذوب اهن 7 مربی کار کرده اند ولی ما به تغییرات متوالی اعتقاد نداریم.
آذری تصریح کرد: رسیدن به فینال جام حذفی آغاز راه موفقیت های ذوب آهن است و برای رسیدن به خواسته هایمان به دوسال زمان نیاز داریم.
مدیرعامل ذوب اهن در مورد برگزاری دیدار نهایی جام حذفی در خردادماه سال آینده گفت: زمانیکه تیمی از بازی خانگی محروم می شود و چند ساعت بعد این تصمیم لغو می گردد، برگزاری دیدار نهایی جام حذفی در 6 ماه دیگر چندان تعجب برانگیز نیست.
ورزشی(3)**3783**9122**1908


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن