تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر فیلم کوتاه گستره وسیعی از مخاطبان را می تواند در برگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک کارگردان تاثیر فیلم کوتاه گستره وسیعی از مخاطبان را می تواند در برگیرد شهرری- ایرنا- یک نویسنده و کارگردان گفت: تاثیر فیلم کوتاه برمخاطبان می تواند گستره وسیعتری ازآنچه که ما پیش بینی می کنیم، داشته باشد.


"حمیدرضا معصومیان" روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: فیلم داستانی کوتاه که دارای هدف و مولفه های سینمایی باشد و بتواند مخاطب خود را تا آخرین دقیقه همراهی و او را به تفکر بیاندازد، از فیلم های بلند اثرماندگاری بیشتری خواهد داشت.
وی که از اهالی شهرری و هنرآموخته دوره فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان ایران است، افزود: یکی از قابلیت های فیلم های کوتاه ، تنوع در موضوع آن است که می تواند مقدمه ای برای ورود ایده های جدید به عرصه سینما باشد.
معصومیان، لزوم سرمایه گذاری در این بخش را به منظور پرورش وشکوفایی ایده های جدید در سینما را ضروری دانست وتصریح کرد: اهمیت دادن به فیلم کوتاه می تواند زمینه را برای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی فراهم کند و ایده های برگرفته از فرهنگ اصیل ایرانی را در فیلم های کوتاه به نمایش درآورد.
نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه "دسته گلی برای مادر" افزود: این فیلم سومین ساخته ام است که هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.
معصومیان که فارغ التحصیل مهندسی شیمی نساجی بوده و چندین سال است که فیلمسازی می کند، ادامه داد: این فیلم داستان مردی توانگر را حکایت می کند که بدلیل مشغله کاری چند سالی است به دیدار مادر خود نرفته و هرسال در روز مادر فقط برای مادرش دسته گلی را خریده و فرستاده، وی این بار هنگام خریدن گل با دختر بچه ای از طبقه محروم جامعه روبرو می شود که گل خریده تا برای آرامگاه مادر درگذشته اش ببرد و مرد با دیدن این صحنه متوجه ضرورت توجه بیشتر به مادر خود می شود و ادامه داستان. وی عوامل این فیلم را شامل "مجتبی مشهدی تقی" به عنوان تصویربردار، "حسین حاج رضائی" صدابردار ، "حمیدرضا علی پیشرو" تدوین گر، "زینب کریمی" منشی صحنه ، "علی رادپور" مدیرتولید ، "اکرم خوشگو" عکاس صحنه و "مسعود یوسفی" ، "مبینا مغان دشتی" و "علیرضا دشت جو" به عنوان بازیگران ذکر کرد.
معصومیان در پایان از مسوولان درخواست کرد تا با برپایی جشنواره های فیلم کوتاه زمینه را برای شکوفایی استعدادهای فیلمسازان جوان شهرستانی فراهم کنند تا موجبات پیشرفت و حرکت رو به جلو برای آنان فراهم شود.
"حمید رضا معصومیان" متولد 1353 شهر ری و دانش آموخته رشته فیلمسازی و عکاسی در انجمن سینمای جوانان ایران از دفتر شهرری می باشد و فعالیت های سینمایی از جمله تدوین فیلم کوتاه "قربانی" با موضوع تاثیر رشوه بر زندگی، نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه " بدهکاران بانکی" ، نویسنده فیلمنامه "نان سنگک" ، مدیر تولید و نورپردازی فیلم کوتاه "آرامش" را در کارنامه هنری خود دارد.
1194 / 1417/1724


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن