تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه مباحث آموزشی برای پیشگیری از آسیب بلایای طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: توسعه مباحث آموزشی برای پیشگیری از آسیب بلایای طبیعی خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بر توسعه مباحث آموزشی در زمینه پیشگیری از تلفات ناشی از حوادث طبیعی تاکید کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر ساعت 13:07



به گزارش خبرگزاری پانا، سیدجواد حسینی در حاشیه اجرای مانور زلزله در مدرسه شاهد یادگاران امام خمینی(ره) مشهد با اشاره به مطلب فوق افزود: ایران جزو مناطق زلزله خیز دنیاست و باید تلاش کنیم در راستای کاهش صدمات و آسیب های ناشی از این حوادث اقدامات و پیشگیری های لازم را انجام دهیم.
وی افزود: یکی از مهمترین مواردی که باید در زمینه کاهش تلفات این بلایا به آن توجه داشته باشیم بهبود شرایط ساخت و سازها بویژه در مناطقی که تحت عنوان بافت فرسوده شناخته می شوند است.
حسینی با بیان این که در راستای پیشگیری های لازم برای این بخش باید به دنبال کارهای ساختاری و اقدامات آموزشی در زمینه فعالیت های پیگشیرانه بود ادامه داد:باید با تمرکز بر توسعه این مبحث در آموزش و پرورش این برنامه ها را در حوزه دانش آموزان گسترش دهیم .
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که مدرسه باید کانون فعالیت های اجتماعی و تربیتی و آموزشی باشد خاطرنشان  کرد: امسال در راستای توسعه فعالیت های حوزه های مختلف 12 هزار کتاب در مدارس توزیع کردیم، فعالیت های 1500 مدرسه را به عنوان مدارس مروج سلامت برنامه ریزی کرده و همچنین در قالب طرح دادرس چهار هزار دانش آموز را برای حضور در شرایط بحرانی آموزش داده ایم که این اتفاقات با همکاری مشترک سازمان های مرتبطی همچون هلال احمر،دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای مرتبط امکانپذیر شده که امیدواریم این همکاری ها نسبت به گذشته بیشتر شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن