تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت هیات مذاکره کننده ایران ستودنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت کنگان: مقاومت هیات مذاکره کننده ایران ستودنی است بوشهر- ایرنا - امام جمعه موقت کنگان گفت: مقاومت هیات مذاکره کننده کشورمان با گروه 1+5 در دفاع از حقوق مشروع ملت ایران ستودنی است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالله سبحانی دراجتماع نمازگزاران کنگانی با تقدیر از هیات مذاکره کننده ایران اسلامی در موضوع هسته ای گفت: مقاومت و ایستادگی هیات مذاکره کننده به پشتوانه عظیم رهبری و ملت بزرگ ایران در برابر زیاده خواهی های غرب ستودنی است.
وی یادآورشد: همه باید از تیم مذاکره کننده ایرانی که فرزندان ملت اند حمایت قاطع و جدی کنند.
خطیب موقت جمعه کنگان با اشاره به زیاده خواهی های غرب و تهمت های بی جا به جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان بدنبال پروژه ایران هراسی در منطقه اند و چیزی که آنها را وحشت زده کرده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
سبحانی گفت: دشمنان از اسلام واقعی هراس دارند و تلاش می کنند با ساختن و حمایت از گروهک های تروریستی و تکفیری مثل داعش با نام اسلام ، اسلام هراسی را در دنیا به را بیندازند.
وی اضافه کرد: پروژه اسلام هراسی برای توقف قدرت و عظمت ایران اسلامی است که به فضل الهی با تدبیر رهبر معظم انقلاب ، هوشیاری مسوولان و حضور با بصیرت مردم این توظئه شوم نیز نقش بر آب خواهد شد.
امام جمعه موقت با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل درسرزمین های اشغالی به جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه با حمایت آشکاراستکبار اشاره کرد و گفت: هدف دشمنان خشن جلوه دادن اسلام و نیز ایجاد نزاع بین مسلمانان و مسلمان کشی بدست یکدیگر است که لازم است جهان اسلام مراقب این نقشه پلید و شیطانی باشند.ک/2
7208/ 628


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن