تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819028160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتباهات غرب، خاورمیانه را به بهشت تروریست ها بدل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارشناس مسائل سیاسی: اشتباهات غرب، خاورمیانه را به بهشت تروریست ها بدل کرد شهرکرد - ایرنا- رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:اشتباهات استراتژیک غرب در موضوع های منطقه ای، خاورمیانه، آسیای مرکزی و قفقاز، این مناطق جهان را به بهشت تروریست ها و افراطی ها تبدیل کرد.


به گزارش ایرنا، "حسین عبداللهی فر" شنبه در نشست بصیرتی اعضای پایگاه های مقاومت بسیج چهارمحال وبختیاری در شهرکرد با تبیین نقش جمهوری اسلامی ایران در نظام کنونی جهانی، گفت:آمریکا دیگر قدرت بلامنازع جهانی نیست که هر تصمیمی بگیرد محقق می شود، زیرا نظام کنونی بین الملل در حال حاضر، اداره جهانی به شیوه مدیریتی است که دیگر از قدرت بلامنازع آمریکا خبری نیست.
وی از ائتلاف علیه تروریسم بین الملل پس از وقایع 11 سپتامبر، ائتلاف ضد صدام و ائتلاف ضد داعش به عنوان سه ائتلاف با محور آمریکا یاد کرد و افزود:این ائتلاف ها نشان داد که آمریکا برای تحقق اهداف خود در منطقه به دنبال یافتن همراه و هم پیمان است و برای پیشبرد اهداف خود حتی در داخل کشورش نیز به دنبال امنیتی کردن مسائل است.
وی با بیان تشکیل ائتلاف به اصطلاح ضد داعش، اضافه کرد:این ائتلاف از سوی کشورهایی شکل گرفت که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در شکل گیری آن نقش داشتند.
عبداللهی فر از خشونت و افراطی گری بدون مهار به عنوان تهدید جهانی یاد کرد و افزود:تجربه پیدایش القاعده، طالبان و گروه های افراطی نشان داد که نمی توان از گروه های افراطی علیه دیگر کشورها استفاده کرد.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود:آمریکا در دو ائتلاف موسوم به ضد تروریسم و ضد صدام، از گروه های افراطی و جنگ طلب حمایت همه جانبه کرد و وقتی دید که این گروه ها را نمی توان مهار کرد، این ائتلاف ها را تشکیل داد.
رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:در ائتلاف موسوم به ضد داعش نیز، آمریکا از قدرت داعشی که دست پرورده خود بود و از حمایت های مستقیم و غیر مستقیم برخوردار بود، ترسید و برای نابودی این گروه تروریستی ائتلاف تشکیل داد.
وی تصریح کرد:این گروه تروریستی به سرعت از کنترل حامیان آن خارج شد و مسیر ایجاد خلافت اسلامی را در پیش گرفت و به تهدیدی علیه صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی تبدیل شد.
عبداللهی فر در پایان سخنان خود با تبیین نقش موثر ایران در حل و فصل معضل تروریسم داعشی در منطقه، افزود:همه جهانیان می دانند که ائتلاف موسوم به ضد داعش شکست خورده است.
547


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن