تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819135307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برد آلمان و پیروزی اسکاتلند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برد آلمان و پیروزی اسکاتلند




لمان برابر جبل الطارق پیروز شد و اسکاتلند در دیداری حساس ایرلند جنوبی را شکست داد.





وب سایت نود: از گروه چهارم مسابقات مقدماتی یورو 2016، جمعه شب، سه دیدار برگزار شد که لهستان و آلمان برابر رقبای ضعیفشان با 4 گل پیروز شدند و اسکاتلند دیدار حیثیتی و مهم برابر ایرلند جنوبی را با برد پشت سر گذاشت.

در اولین بازی از این گروه، لهستان که مسابقات این دوره را با نتایجی خوب شروع کرده است، در ادامه روند خوب خود، با چهار گل توانست گرجستان را شکست دهد تا در حضور بزرگان این گروه با ده امتیاز، صدرنشین گروه شود. در این دیدار که لهستان میهمان بود، گیلک، کریچویاک، میلا و میلیک توانستند برابر گرجستان در نقش گلزن ظاهر شوند.

اما آلمان بعد از تحمل یک شکست و یک تساوی، بالاخره دوباره به پیروزی رسید تا اوضاعش در جدول بهتر شود. آلمان ها که میزبان تیم جبل الطارق، عضو تازه و نوپا یوفا بودند، با 4 گل به برد رسیدند، مولر در دقایق 12 و 29، گوتزه در دقیقه 38 و سانتوس به اشتباه در دقیقه 67 ، لیست گلزنان ژرمن ها در این دیدار بودند. در نیمه دوم این دیدار بعد از قطعی شدن برد آلمان، یواخیم لو سعی کرد از بازیکنان ذخیره اش هم استفاده کند و خدیرا و کروس از جمله بازیکنانی بودند که در نیمه دوم جای خود را به جوانترها دادند. آلمان با این برد توانست به رتبه دوم جدول صعود کند.

اما مسابقه حساس دور چهارم گروه چهارم، بین اسکاتلند و ایرلند جنوبی در گلاسکو برگزار شد و بریتانیایی ها توانستند برابر ایرلند به برتری مهم و حیثیتی یک گله برسند. مالونی دقیقه 75 گل سرنوشت ساز اسکاتلند را وارد دروازه ایرلند کرد. با این نتیجه اسکاتلند توانست دوباره به کورس صعود در این گروه برگردد. با توجه به ضعف گرجستان و جبل الطارق، احتمالاً شاهد رقابتی جذاب بین 4 تیم برتر این گروه خواهیم بود.

فعلاً آلمان، ایرلند و اسکاتلند همگی هفت امتیازی هستند و اگرچه تفاضل گل این تیم ها با هم اختلافاتی دارد ولی با توجه به قوانین یوفا، بازی های رودررو، تعیین کننده ملاک برتری در جدول بعد از امتیاز است، به این ترتیب جدال های متقابل دو تیم، کاملاً بر سرنوشت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.






تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن