تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819153970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبليغات اوباما براي حزب دموکرات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۴۹ق.ظ)
با نزديک شدن به انتخابات ميان دوره اي صورت گرفت؛ تبليغات اوباما براي حزب دموکرات پس از مدتي دور ماندن از کمپين هاي تبليغاتي حزب دموکرات براي انتخابات ميان دوره اي آمريکا، باراک اوباما با نزديک تر شدن به اين انتخابات، فعاليت خود در حمايت از هم حزبي هاي خود را تشديد کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بر اساس برنامه هاي تبليغاتي اوباما، وي براي حمايت از کانديداهاي دموکرات ها براي پست فرمانداري ايالات در ويسکانسين، ميشيگان، مين و کانکتيکات، که در آنها رقابت تنگاتنگي بين دموکرات ها و جمهوري خواهان وجود دارد، هفته آينده به اين ايالات سفر خواهد کرد. همچنين اوباما در حضوري نادر، براي حمايت از گري پيترز که با اختلاف فاحش نسبت به جمهوري خواهان شانس بالايي براي انتخاب براي مجلس سنا را دارد، به ميشيگان سفر خواهد کرد.
اوباما که در سال هاي اخير در 41 درصد از کمپين هاي انتخاباتي دموکرات ها حضور نداشته، اينک در آستانه انتخابات ميان دوره اي آمريکا که پيروزي در آن براي دموکرات ها حياتي به نظر مي رسد، برنامه هاي حمايتي خود از کانديداهاي اين حزب را تشديد کرده است. با اين وجود وي از سوي ديگر کمپين هاي تبليغاتي خود را بر ساير اقشار جامعه آمريکا متمرکز کرده است؛ اقشاري از جمله سياهپوستان، لاتين ها، زنان مجرد و جوانان.
دانا هافمن؛ رئيس دپارتمان علوم سياسي دانشگاه آيوواي شمالي در گفتگو با بلومبرگ، گفت: "اگر رئيس جمهور از جريان کمپين هاي انتخاباتي خارج شود، اين امر به معناي روي آوردن به جمهوري خواهان نيست، اما به هر حال اين اتفاق رخ نخواهد داد. اوباما در برگزاري کمپين هاي انتخاباتي بسيار حرفه اي است، و به خوبي مي تواند شور و شوق انتخاباتي و راي دادن را در ميان مردم برانگيزد."
اوباما برنامه حضور خود در شش ايالت پيش از انتخابات را تنظيم کرده است و برنامه وي بيانگر محدوديت هايي است که وي با آنها مواجه است. به جز حمايت از گري پيترز در ميشيگان، باراک اوباما در کمپين انتخاباتي هيچ يک از کانديداهاي سنا ظاهر نخواهد شد، اين در حالي است که دموکرات ها در تلاش براي حفظ 21 کرسي خود هستند و از سوي ديگر جمهوري خواهان نيز در تلاش براي کسب شش کرسي ديگر هستند تا از اين طريق کنترل سنا را در دست بگيرند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن