تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819163624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم سیاه پوشان در منطقه یک برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم:
مراسم سیاه پوشان در منطقه یک برگزار می‌شود
مدیر اداره فرهنگی منطقه یک گفت: به مناسبت ماه محرم، مراسم سیاه پوشان در سطح منطقه یک ، 2آبان ماه برگزار می‌‌شود.
 شهرام پاشایی مدیر اداره فرهنگی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: این مراسم روز جمعه 2آبان ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در صحن امامزاده صالح(ع) برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شمیرانات و با عنایت به فرا رسیدن ماه محرم و استقبال از این ماه، طبق سنوات گذشته مراسم سیاه پوشان اهدا شال عزا به مداحان و پیرغلامان و هیئات‌های مذهبی منطقه یک را برگزار می‌کند.
 
*پاک سازی و نظارت رود دارآباد در ناحیه کوهستان   
 
سید مصطفی حاج آقا میر شهردار ناحیه کوهستان منطقه یک گفت: رود دره دار آباد و معابر آن در ناحیه کوهستان در مهر ماه پاک سازی و نظافت شد.

وی بیان کرد: در راستای بهبود و ساماندهی بهداشت محیط کوهستان، اداره خدمات شهری به منظور ایجاد فضای مناسب در تفرجگاه دارآباد و حریم اطراف آن در  یک طرح جهادی پاک سازی ونظافت رود دره، از ابتدا مسیر تا انتهای کبوتر خان همراه با انتقال ضایعات از محل به پایین دست کوه مبادرت ورزید.

شهردار ناحیه کوهستان منطقه یک خاطر نشان کرد: این ضایعات شامل پسماند تر هزار و 200کیلوگرم و پسماند خشک 500کیلوگرم که مجموعا هزار و 700کیلوگرم جمع آوری شده است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن