تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819068569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد مسکو در قبال کی یف عواقب برگشت ناپذیری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیسیون اروپا: عملکرد مسکو در قبال کی یف عواقب برگشت ناپذیری دارد تهران– ایرنا- "خوزه مانوئل باروسو" رییس کمیسیون اروپا به رییس جمهوری روسیه در مورد عواقب بازگشت ناپذیر عملکرد مسکو در قبال کی یف هشدار داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه "آر تی اس" سوئیس، باروسو یک روز پس از نشست میلان و دیدار روسای جمهوری روسیه و اوکراین در مصاحبه با این شبکه، اظهارات تندی را خطاب به "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه بیان کرد.
باروسو نشست میلان را "گامی مثبت" ارزیابی کرد و با تاکید بر لزوم برداشته شدن دیگر گام ها گفت: من آشکارا به آقای پوتین گفتم که اگر راه حل مشخصی در مسئله اوکراین به دست نیاید، روابط روسیه و اتحادیه اروپا به گونه ای برگشت ناپذیر زیر سوال خواهد رفت.
وی همچنین با یادآوری اینکه اتحادیه اروپا نخستین شریک تجاری روسیه است، از تحولات داخلی این کشور و شیوه اجرای دمکراسی در آن، ابراز نگرانی کرد.
بر پایه این گزارش، پوتین و "پترو پوروشنکو" همتای اوکراینی او روز جمعه به منظور یافتن راه حلی برای برون رفت از بحران شرق اوکراین با یکدیگر دیدار کردند.
پوتین در این دیدار کمک اروپا به اوکراین را برای پرداخت بدهی گازی این کشور به روسیه خواستار شد.
پوروشنکو روز جمعه پس از ملاقات با رهبران تعدادی از کشورهای اروپایی و روسیه، در دیدار با "وارنر فایمن" صدر اعظم اتریش گفت ، متاسفانه چندان به حل بحران کشورش امیدوار نیست.
"دیمیتری پسکوف" سخنگوی پوتین نیز از موارد متعدد سوء تقاهم ها ابراز تاسف کرد.
اروپام ** 9053**1485** 1583


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن