تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819160212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو بازیکن شاخص زنجان در اردوی آمادگی و انتخابی سپک تاکرا حضور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو بازیکن شاخص زنجان در اردوی آمادگی و انتخابی سپک تاکرا حضور دارند زنجان - ایرنا - مربی تیم ملی سپک تاکرا مردان ایران ، از حضور دو بازیکن شاخص و مطرح زنجان در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی سپک تاکرا مردان که در آکادمی ملی المپیک تهران برگزار می شود، خبر داد.


پیام شیرعلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: "وحید ملکی و امیر حبیبی" ورزشکاران توانمند و شایسته زنجانی دعوت شده به این اردو هستند و "حسین مشکبار" دیگر ورزشکار شایسته زنجان بنا به مشکل پیش آمده نتوانست در این اردو حضور پیدا کند و ورزشکار دیگری جایگزین خواهد شد.
وی توان فنی و سطح آمادگی این سه ورزشکار راه یافته به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد بتوانند با نشان دادن شایستگی های بالای خود به عضویت تیم ملی درآمده و راهی بازی های آسیایی 2014 ساحلی که از 23 آبان ماه امسال به مدت یک هفته در شهر پوکت تایلند برگزار خواهد شد، شوند.
شیرعلی افزود: تمرینات اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی از امروز /چهارشنبه/ آغاز شده و تا زمان اعزام به اردو که 20 آذرماه می باشد ادامه خواهد یافت و فقط طی روزهای عاشوار و تاسوعای حسینی تمرین انجام نخواهد شد.
جمیل کر ، احسان امان بای و ناصر پنق از گلستان، امیر خانی و حسین علیزاده از گیلان، پدرام خداداده، محمد صفایی مجد و مهرداد جعفری از کرمانشاه، سعید آسیابان از خوزستان، حمید جعفری پور از فارس، امید حسنی، علی شاملو، علی عزیز آبادی و وحید ابراهیمی از مرکزی ، احسان تمیز و سامان جهان تیغ از سیستان و بلوچستان، 16 ورزشکار برتر دیگر مناطق کشور حاضر در این اردو هستند که زیر نظر "پیام شیرعلی" نیز به عنوان مربی تمرین خواهند کرد.
597/596


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن