تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819089580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارمرکزی: توانمندسازی افراد بی بضاعت از اهداف دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارمرکزی: توانمندسازی افراد بی بضاعت از اهداف دولت است خمین - ایرنا - استاندار استان مرکزی گفت: توانمندسازی افراد بی بضاعت و کم توان مالی از اهداف و دغدغه های دولت تدبیر و امید است.


"محمد حسین مقیمی " عصر روزجمعه در نخستین همایش خیریه حضرت رسول اکرم (ص) خمین که در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزارشد، افزود: دولت با حمایت از نهادهای مردمی و حمایتی و موسسه های خیریه در راستای توانمندسازی افراد مددجو اقدام می کند..
وی ایجاد زمینه اشتغال، پرداخت تسهیلات بلاعوض و کم بهره ، ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک و خانگی را از اقدامات انجام شده برای توانمند سازی افراد بی بضاعت عنوان کرد.
استاندار استان مرکزی اظهار کرد: در جامعه امروزی عده ای در اثر تصادفات جاده ای ، بلایای طبیعی و یا انتخاب یک راه نادرست در زندگی دچار مشکلات مالی می شوند و قادر به تامین مایحتاج خانواده و زندگی خود در یک مقطع زمانی نیستند و باید نهاد حمایتی یا موسسه خیریه ای باشد که بصورت آبرومند و حساب شده دست افراد نیازمند را بگیرد تا زندگی آنان به حالت عادی برگردد .
مقیمی ساخت 50 درصد از مدارس در دست احداث کشور توسط خیرین و افراد نیکوکار کشور را یادآورشد و گفت: در بخش سلامت و درمان نیز خیرین و افراد نیکوکار در ساخت بیمارستان، درمانگاه و خانه های بهداشتی گام های بلندی برداشته اند که این فرهنگ نیکوکاری در دوران حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی پررنگ شده است.
وی کمک به همنوعان و نیکوکاری را از اخلاق پسندیده رسول اکرم (ص)و ائمه اطهار (ع)عنوان و تاکید کرد: کمک و مساعدت مالی به افراد در راه مانده ، ایتام و افراد فقیر در قرآن کریم نیز بسیارسفارش شده است .
فرماندار خمین نیز از نهادهای حمایتی و موسسه های خیریه به عنوان درمان و تسکین آلام مستمندان یاد کرد و گفت: توانمندسازی افراد نیازمند و ایجاد شرایط فعال شدن افراد کم توان مالی این خطه یکی از آرمان ها و آرزوهای مسوولان و مردم ولایتمدار زادگاه امام خمینی (ره) است .
سید "مهدی ساداتی" افزود: موسسه های خیریه و نهادهای حمایتی شهرستان با شناسایی توانمدیهای افراد مددجو در صدد ایجاد اشتغال و توانمدسازی آنان هستند که این مهم باید در جامعه نهادینه شود.
وی از ایجاد 18 موسسه خیریه فعال و پویا بودن سه موسسه شاخص در سطح شهرستان خمین در شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه ابراز رضایت کرد و گفت: اگر مشارکت مردمی نباشد دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات و دغدغه معیشتی همه افراد جامعه را برآورده کند.
در نخستین همایش خیریه حضرت رسول (ص) خمین خادمان برتر این موسسه خیریه تجلیل و قدردانی شد.ک/2
555/559


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن