تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813479447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن بادبادک ها در زنجان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد: جشن بادبادک ها در زنجان برگزار می شود خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برپایی جشن بادبادک ها در شهر زنجان خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۷ مهر ساعت 10:31



 "اصغر بیات" در گفتگو با خبرگزاری پانا، با اشاره به برنامه های هفته کودک در استان زنجان افزود: روز شمارهای این هفته با عنوان تعلیم و تربیت با کیفیت برای همه کودکان است و مربیان، مسوولان و اولیا باید حق کودکی، کودکی کردن در جامعه را به رسمیت شناخته و آن را حق این قشر بدانند. وی شعار امسال هفته کودک را" سلام من کودکم" بیان کرد و یادآورشد: فردا/سه شنبه/ با عنوان بازی و خانواده برای همه کودکان، شانزدهم مهر صلح و امنیت برای همه کودکان، هفدهم، میراث فرهنگی و حفظ طبیعت برای همه کودکان، هجدهم با عنوان معنویت و شادی برای همه کودکان، نوزدهم حقوق و رسانه برای همه کودکان و بیستم همین ماه نیز ایمنی و سلامت برای همه کودکان ایران اسلامی نامگذاری شده است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال متولی اجرای برنامه های هفته ملی کودک، دستگاه تعلیم و تربیت است که این مهم با همکاری 17 دستگاه اجرایی و نهادهای مربوطه برگزار می شود.
بیات تاکید کرد: هیچ جامعه ای به سعادت و خوشبختی نایل نخواهد آمد مگر اینکه افراد آن جامعه دوران کودکی سالمی را گذرانده باشند.
وی، ایجاد زمینه های رشد برای کودکان در همه ابعاد وجودی را وظیفه جامعه ذکر کرد و افزود: اجرای برنامه های هفته کودک در راستای ایجاد فضایی شاد و با نشاط خواهد بود و باید این فضا برای رشد همه کودکان جامعه فراهم شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه، روز شمار برنامه های هفته ملی کودک بیانگر این مهم است که همه برنامه ها برای کودکان است نه به جای کودک، گفت: این هفته، هفته ای نمادین برای کودکان است تا همه زمینه های مورد نظر برای تعلیم و تربیت کودکان فراهم شود.
بیات ادامه داد: یادگیری باید توام با آزادی، لذت و شادی باشد و با آگاهی دادن به اولیا، مربیان و دانش آموزان، دانش و مهارت بر اساس این سه اصل انجام شود.
وی از برگزاری جشن بادبادک ها در استان زنجان خبر داد و اظهارکرد: این برنامه روز جمعه از ساعت 16 عصر در ارتفاعات گاوازنگ توسط شهرداری انجام خواهد شد. 
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس اعلام شهرداری زنجان، روزهای 16 و 17 مهر نیز از ساعت 9 صبح تا 21 شب غرفه های خدماتی آموزشی همراه با برنامه های شاد هنری و نمایشی در پارک ملت " شهربازی " برگزار می شود











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن