تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819080846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌ها مشارکت کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین پارسا:
بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌ها مشارکت کند
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون برنامه‌ ریزی استانداری قزوین گفت: با توجه به مشکلات اعتباری دولت لازم است از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان قزوین استفاده شود.



به گزارش خبرنگار مهر، امیدعلی پارسا در جلسه شورای اداری استان که ظهر پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: افزایش پروژه های نیمه تمام در استان بیش از ظرفیت اعتباری پیش بینی شده موجب شده پروژه‌های نیمه تمام استان قزوین بیشتر از دیگر استان‌ها باشد که تکمیل آنها باید در اولویت قرار گیرد. وی افزود: دولت تاکید دارد پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی کمتر از 50 درصد از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شود لذا با توجه به تعدد پروژه های نیمه تمام در استان که بالغ بر 1200 پروژه می شود می توان مشارکت بخش خصوصی را برای تکمیل این طرحها جلب کرد.

معاون برنامه ‌ریزی استانداری قزوین یادآورشد: تخصیص بودجه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سال جاری باید به گونه ای باشد تا بتوانیم هرچه سریع‌تر این پروژه‌ ها را آماده افتتاح کنیم. پارسا ادامه داد: برنامه‌ریزی انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری باید عملیاتی شود و در نیمه دوم سال مدیران دستگاههای اجرایی تلاش کنند از تمام امکانات و ابزارهای در اختیار برای تحقق اهداف مدنظر استان استفاده کنند و در استان نیز مجموعه مدیران و معاونان استانداری حمایت لازم را انجام می دهند.

حبیبی: اختلاف دستگاه‌های اجرایی به معاونت های استانداری ارجاع شود در ادامه منوچهر حبیبی معاون برنامه ریزی استانداری قزوین گفت: حدود 85 درصد اعتبارات دستگاهها ملی و 15 درصد استانی است لذا مدیران باید برای تکمیل پروژه های خود پیگیری کشوری داشته باشند. حبیبی افزود: استفاده از انرژی های نو مانند خورشید در دستگاهای اجرایی باید جدی گرفته شود و امیدواریم امسال شاهد تامین روشنایی ادارات و مدارس از انرژی خورشیدی باشیم و از شهرداری های می خواهیم این موضوع را در اولویت قرار دهند که بزودی 16 مدرسه صاحب سیستم خورشیدی خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: اختلاف دستگاههای اجرایی نباید به محاکم قضایی کشیده شود و در گام اول لازم است موارد به معاونان استانداری ارجاع شود تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

رحیمی: مراسم هفته دفاع مقدس با همکاری دستگاهها بخوبی برگزار شد در ادامه ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: در هفته دفاع مقدس با همکاری خوب دستگاههای اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی برنامه های خوبی اجرا شد و امیدواریم در هفته ناجا نیز برنامه های این نیرو با کیفیت برگزار شود.

وی افزود: حفاظت از اماکن و ادارات با نصب سیستم های ایمنی باید جدی گرفته شود تا شاهد مشکلات بیشتر نباشیم. معاون سیاسی امنیتی استانداری تصریح کرد: دستگاههای خدمات رسان باید در ارائه خدمات خود هماهنگی لازم را داشته باشند و با همان روحیه که در بر.ز حوادث احساس مسئولیت می کنند قبل از حادثه نیز همکاری کنند تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود. رحیمی یادآورشد: قطع کردن گاز، آب و برق دستگاهها و کارخانه ها باید با هماهنگی و اطلاع استانداری باشد تا بتوانیم از پیامدهای امنیتی و اجتماعی این مسائل جلوگیری کنیم.  محمدی: مصرف بهینه حلال مشکلات است در ادامه داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در شرایطی که داریم باید مصرف خود را اصلاح کنیم و با مدیریت در این بخش مشکلات را حل کنیم. وی افزود: با انتخاب روش های نوین و فرهنگ سازی می توان میزان مصرف در کشور را کنترل و متعادل کرد تا بتوانیم بر مشکلات فائق آمد. نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است تا نیازهای واقعی جامعه را شناسایی کنیم و با بهره گیری از همه امکانات موجود بستر مناسب برای عبور از شرایط تحریم وتنگناها را فراهم کنیم.

حجت الاسلام حسینی: وظیفه مدیران رسیدگی به امور مردم و کارکنان است حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت هم با بیان فرازی از نهج البلاغه و احادیث دینی گفت: با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی باید رفتارهای اسلامی در میان مدیران دیده شود و فقط به شعار بسنده نشود. وی افزود: شنیده می شود برخی مدیران حتی حاضر نیستند مشکلات کارکنان خود را بشوند و جایگاه خود را بالاتر از رسیدگی به امور داخلی و مردم می دانند در حالیکه مهمترین وظیفه هر مدیر در کنار عمل به وظایف قانونی دستگاه اجرایی توجه به مشکلات و درخواستهای کارکنان خود است. امام جمعه الموت تصریح کرد: ارباب رجوع نباید پشت درهای بسته مدیران بماند و کارش طولانی شود و مدیران امانتدار هستندتا از این فرصت برای خدمتگذاری استفاده کنند و همه بدانند مدیون شهدائیم.

حجت الاسلام موسوی: اقامه نماز در ادارات جدی گرفته شود در ادامه حجت الاسلام سید قریش موسوی مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین با تشکر از همکاری مدیران در برپایی نماز جماعت در دستگاههای اجرایی گفت: استاندار و معاونان ایشان در حمایت از برنامه های اقامه نماز انصافا موفق عمل کرده اند و امیدواریم با تداوم حمایت های استانداری ترویج نماز ادامه یابد. وی افزود: مقام معظم رهبری همه ساله در سه موضوع پیام می دهند که حج، نماز و دفاع مقدس از آن جمله است لذا مدیران باید توجه کنند تا نماز اصل و محور کارها باشد و به حاشیه نرود.

شورای اقامه نماز در ادارات تشکیل شود موسوی تصریح کرد: تشکیل شورای اقامه نماز توسط مدیران باید جدی گرفته شود و اگر مسئولان در برنامه ریزی های کلان و اقامه نماز حضور داشته باشند انگیزه کارکنان برای اقامه این فریضه بیشتر می شود. وی در خصوص ارزیابی دستگاههای اجرایی در خصوص نماز یادآورشد: در پنج شاخه اصلی و 30د شاخه فرعی ارزیابی صورت گرفت و امسال عملکر دستگاها محور کار خواهد بود. در پایان این مراسم از دستگاههای اجرایی آموزش و پرورش، استانداری، شرکت توزیع برق، بنیاد مسکن، کمیته امداد، هواشناسی و امور اقتصادی و دارایی استان که در موضوع نماز فعالیت کردند تقدیر شد.


۱۳۹۳/۷/۱۰ - ۱۵:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن