تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819123919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران تصميم گرفته است، هديه‌اي به ارتش لبنان تقديم کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۳۶ب.ظ)
شمخاني در ديدار با نخست وزير لبنان: ايران تصميم گرفته است، هديه‌اي به ارتش لبنان تقديم کند شمخاني تاکيد کرد: اين هديه تاخير نخواهد داشت و پس از سفر قريب الوقوع وزير دفاع به لبنان اجرائي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي که شب گذشته به لبنان سفر کرده است در بدو ورود به لبنان در فرودگاه بيروت در جمع خبرنگاران با اشاره به روابط تاريخي و سازنده ميان دو ملت و مردم دو کشور اظهار داشت که اصلي ترين هدف سفرش به لبنان، گفت وگو و رايزني در مورد تحولات سياسي و امنيتي منظقه و نحوه مشارکت و همکاري در زمينه مقابله با تهديدات مشترک عليه ايران و لبنان است.
شمخاني گفت: با مقامات لبناني درمورد چارچوب هاي همکاري دفاعي ميان ايران و لبنان و تامين نيازمندي هاي تجهيزاتي ارتش لبنان که مورد درخواست بيروت بوده است، تبادل نظر مي کنم. نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي امروز بعد از ديدار با «تمام سلام» نخست وزير لبنان گفت که خط قرمز ما براي همکاري با لبنان، تثبيت ثبات و امنيت در اين کشور است.
دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران همچنين اعلام کرد، ايران تصميم گرفته است، هديه‌اي به ارتش لبنان تقديم کند. شمخاني تاکيد کرده است که اين هديه تاخير نخواهد داشت و پس از سفر قريب الوقوع وزير دفاع به لبنان اجرائي خواهد شد.
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي روز سه شنبه بعداز ديدار با «نبيه بري» رييس مجلس لبنان اظهارداشت: آنچه که گفته مي شود، ايران اعلام کرده همکاري عليه داعش ما به ازاي موضوع هسته اي است، کذب و ساختگي است و فاقد هرگونه بستر و زمينه واقعي است. وي خاطرنشان کرد: ايران هيچ نسبتي با داعش نداشته و نخواهد داشت و اين از افتخارات ما است.
نماينده ولي فقيه در شوراي عالي امنيت ملي ائتلاف به اصطلاح ضد داعش را «مضحک و فاقد پايه هاي حقوقي و اخلاقي» خواند و تاکيد کرد: همچنان مفتخريم که علمدار و نخستين و اصلي ترين مقابله کننده با جريان هاي تروريستي در منطقه بوده وخواهيم بود.
دبيرشوراي عالي امنيت ملي گفت که با نبيه بري رئيس مجلس لبنان در باره تحولات منقطه از جمله تاثير منفي اوضاع کنوني وامنيتي را که اين شرايط به رژيم صهيونيستي اشغالگر عطا کرده است، گفت وگو کردم.
علي شمخاني همچنين در لبنان با سيد حسن نصرالله دبيرکل جنبش حزب الله لبنان ديدار و گفت وگوکرد.
شمخاني در اين ديدار با تجليل از نقش ارزنده حزب الله در دفاع از امنيت و ثبات در لبنان اظهار داشت: بي شک جامعه لبنان همواره مديون مجاهدت کم نظير و قهرمانانه جوانان رشيد حزب الله در مبارزه پيشگيرانه با تهديد تروريسم تکفيري خواهد بود.
وي هوشمندي و رويکرد راهبردي حزب الله در مشارکت و مديريت تهديدات پيش روي جامعه لبنان را در نفوذ و موفقيت رو به افزايش حزب الله در تحولات اين کشور، تعيين کننده دانست. نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي، خاطرنشان کرد: اعتماد مردم لبنان به مسئولان و اقدامات حزب الله اصلي ترين سرمايه اي است که ضامن توسعه نقش و کارکرد حزب الله به عنوان وزنه تعادل در محيط سياسي و امنيتي لبنان است.
سيد حسن نصرالله دبيرکل جنبش حزب الله نيز در اين ملاقات با اشاره به تهديدات کم سابقه و پيچيده اي که موجوديت و ثبات منطقه را مورد هجوم قرار داده است، اظهارداشت: اولويت حزب الله در حوزه مقابله با تهديدات، تروريسم تکفيري و جلوگيري از انتقال بحران و ناامني به جامعه لبنان وحفظ و تقويت ثبات و وحدت ملي اين کشور است.
وي با قدرداني از حمايت مستمر جمهوري اسلامي ايران از جريان مقاومت و مبارزه با تروريسم افزود: مقابله با تهديدات فزاينده تروريسم تکفيري نيازمند اقدامات غيرنمايشي و همچنين اجتناب از رفتارهاي دوگانه و مشکوک است













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن