تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با همه توان براي اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت در كنار وزارت بهداشت ايستاده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۹ب.ظ)
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي؛ با همه توان براي اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت در كنار وزارت بهداشت ايستاده‌ايم وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: اجراي طرح تحول نظام سلامت در راستاي اجراي سياست‌هاي رفاهي و در اولويت قرار گرفتن «سلامت» در برنامه‌هاي دولت است.
به گزارش خبرگزاري موج، دكتر علي ربيعي در اجلاس رؤساي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور ضمن بيان اين مطلب گفت: اجراي طرح تحول نظام سلامت با هدف محروميت‌زدايي و فقرزدايي بوده و در اين طرح، تخصيص منابع دولت به حوزه سلامت نه به عنوان يك هزينه بلكه به عنوان سرمايه‌گذاري براي ارتقاي كيفيت زندگي افراد لحاظ شده است.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با تاكيد بر اين كه همه اقدامات بايد براي موفقيت طرح تحول نظام سلامت صورت گيرد، گفت: اجازه نداريم كه در اجراي اين طرح موفق نشويم و براي اجراي موفق اين طرح بايد به طور مداوم، انجام اصلاحات اساسي را پيش رو داشته باشيم.
دكتر ربيعي با اشاره به اين كه اجراي مفاد كتاب ارزش‌هاي نسبي سلامت يكي از اقدامات اساسي براي تكميل فرآيند اجراي طرح تحول نظام سلامت محسوب مي‌شود، گفت: انجمن‌هاي علمي و تخصصي، سازمان‌هاي بيمه‌اي و همكاران وزارت بهداشت ساعت‌هاي زيادي را براي چگونگي اجرايي شدن مفاد اين كتاب صرف كرده‌اند و ما نيز با همه توان براي اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت در كنار وزارت بهداشت ايستاده‌ايم.
وي گفت: سازمان تأمين اجتماعي صرف هزينه در اين بخش هر روز خود را پوياتر کرده است و سازمان بيمه سلامت ايرانيان نيز بيش از 5 ميليون نفر را بيمه نموده است.
دكتر ربيعي با اشاره به تشكيل 8 جلسه شوراي عالي بيمه در يك سال گذشته، گفت: هماهنگي‌هاي زيادي در اين خصوص براي توجه به مسايل زيربنايي و اصلي صورت گرفته است و در بيمه‌ ها سعي كرده‌ايم زيرساخت‌هاي لازم را براي اجراي طرح تحول نظام سلامت آماده كنيم و بدهي‌ها را به روز برسانيم.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به همكاري، همدلي و هماهنگي ايجاد شده در همه اركان نظام سلامت گفت: براي اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت، راهبري اين طرح را در شخص وزير بهداشت و خود را در كنار دكتر هاشمي مي‌بينم.
وي با تاكيد بر اين كه با اجرايي شدن كتاب ارزشي نسبي سلامت، بايد هزينه‌ها را مديريت كنيم گفت: با اجرايي شدن اين كتاب از نابساماني ها در نوع دريافت تعرفه‌ها جلوگيري مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن