تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري پنجمين اجلاس بين المللي غدير در شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۱۶ب.ظ)
برگزاري پنجمين اجلاس بين المللي غدير در شيراز پنجمين اجلاس بين المللي دکترين جهاني شدن غدير در تاريخ 9 مهر ماه در حرم مطهر حضرت شاه چراغ (س) برگزار مي شود .
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام محسن اسماعيل پور مديريت آستان احمدي و محمدي ( شاه چراغ ) در جمع خبرنگاران رسانه هاي مختلف استان فارس گفت: پنجمين اجلاس بين المللي دکترين جهاني شدن غدير در تاريخ 9 مهر ماه در حرم مطهر حضرت شاه چراغ (س) و با حضور 700 نفر از صاحب نظران اين حوزه که برخي از آنان از کشور هاي مختلف دعوت شده اند برگزار خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه اين اجلاس همه ساله در ايام دهه مبارک غدير برگزار مي شود، افزود: امروزه در دنيا به يمن رسانه هاي مختلف فاصله ها از بين رفته است و نظريه دهکده جهاني اجرايي شده است و از آنجا که اسلام از دير باز به اين موضوع با ديد مثبت نگاه داشته، مي بايست اکنون که بستر فراهم است ديدگاه خود را عملياتي کند.
اسماعيل پور ادامه داد: حرم مطهر شاه چراغ به عنوان بزرگترين پايگاه شيعي جنوب کشور به جاست که به عنوان ميزبان اين اجلاس انتخاب شود زيرا بيشترين و بزرگترين اجتماع شيعيان در جنوب کشور در اين حرم مطهر بر پا مي شود.
مدير آستان احمدي و محمدي با بيان اينکه براي رسيدن به کلانشهر مهدويت که به وسعت کره زمين باشد بايد از طريق غدير اقدام شود، گفت: به عقيده ما تنها وسيله ايجاد يک اعتلاف فراگير براي رسيدن به صلح پايدار جهاني غدير است.
وي در ادامه سخنانش از فعاليت هاي انجام شده طي شش ماهه گذشته توسط توليت جديد را اجراي برنامه ها ي فرهنگي، رفاهي و عمراني نام برد که با موفقيت اجرايي شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن