تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819049420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منحصر به فرد بودن باید در جوامع پزشکی مشهود باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس انجمن دندانپزشکان ایران خبر داد
منحصر به فرد بودن باید در جوامع پزشکی مشهود باشد
منحصر به فرد بودن و برند شدن از مسائلی است که اگر در جوامع مطرح شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود و در جوامع پزشکی حائز اهمیت است.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، بیژن اخوان آذری رئیس انجمن دندانپزشکان ایران در دومین همایش برندهای انسانی با گرایش پزشکی افزود: برند بیشتر در مسائل تجاری مطرح است ولی امروزه برای ورزشکاران و هنرمندان نیز به کار گرفته می‌شود تا منحصر به فرد بودن آنان و نقش آنان را جلوه گر سازد. 


وی اظهار داشت: از روزی که نطفه انسان گذاشته می‌شود و یک انسان متولد می‌شود انسان به عنوان یک برند نقش آفرینی می‌کند و از آنجایی که هر انسانی از پدر و مادری با ژنتیک خاص به وجود می‌آید با سایرین متفاوت خواهد بود. 


رئیس انجمن دندانپزشکان ایران گفت: تک تک سلول‌های ۷ میلیارد انسان از یکدیگر متفاوت است ولی در کنار این تفاوت‌ها همه در کنار هم به زندگی می‌پردازند. 


وی افزود: در بدن انسان ۱۰۰ تریلیون سلول وجود دارد که در کنار تفاوت‌ها همه برای زنده ماندن و حیات بشر تلاش می‌کنند. 


وی در جمع پزشکان اظهار داشت: ما باید منحصر به فرد بودن را از سلول‌های بدن یاد بگیریم که چگونه ۱۰۰ تریلیون متفاوت برای هدفی واحد تلاش می‌کنند و با اختلاف سلیقه دور هم جمع شده و کار مثبت انجام می‌دهند. 


اخوان آذری با بیان چندین مثال از حیات موجودات زنده خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی نیز برای اینکه دنیایی بهتر بسازد باید در کنار منحصر به فرد بودن به حیات انسان‌ها و کمک به بندگان بیاندیشند. 


وی خواستار تعامل و همدلی هر چه بیشتر جامعه پزشکی شد تا این گروه‌ها در کنار اختلاف سلایق به عملکرد بهتر بیاندیشند. 






انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن