تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاضي: نوبت به مطالباتم رسيد تغييرات شروع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قاضي: نوبت به مطالباتم رسيد تغييرات شروع شد
محمد قاضي که قرار بود پس از يک سال سرانجام بدهي اش را از باشگاه پرسپوليس بگيرد با عوض شدن رحيمي دوباره کارش به تعويق افتاد تا به اين باور برسد که او عامل تغيير مديريت در پرسپوليس است.

محمد قاضی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: والله من نمی دانم چرا هر وقت پروسه بازپرداخت طلب من مطرح می شود مدیر پرسپولیس تغییر می کند؟ اولین بار که آقای رویانیان تعویض شد بعد وقتی با رحیمی به جمع بندی رسیدیم او هم تغییر کرد حالا می ترسم به منتقمی بگویم.(باخنده) شاید او هم تغییر کند.

استقلال به من بدهکار است

در روزنامه ها نوشته بودند که من برای دریافت بدهی ام به باشگاه استقلال مراجعه کرده ام این خبر کاملا صحیح است، 40درصد مبلغ کل قرارداد پارسالم هنوز به من پرداخت نشده. در ابتدای فصل که با آقای نظری صحبت کردیم قرار شد این مبلغ طی فصل جدید به من پرداخت شود چون آنها در آن زمان به من گفتند که قدرت پرداخت این مبلغ را ندارند. نمی خواهم مقدار آن را بگویم، فقط باشگاه به من این قول را داده که تا نیم فصل بدهی ام را پرداخت کند. به هر حال من زحمت خودم را دارم در تیم می کشم اما باید شرایط فکری و تمرکزم به جای مسائل مالی، روی تیم ما باشد. حالا فعلا خدا را شکر باشگاه قول همکاری داده است.

صدر جدول را دوباره به دست می آوریم

به هر حال بازی برد و باخت دارد و در طول فصل هم اتفاق میفتد که تیم قهرمان چند باخت داشته باشد. ما هم باید شکست مقابل نفت تهران را به فراموشی بسپاریم در آن بازی به خاطر گل زودهنگامی که دریافت کردیم نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. چندین موقعیت هم داشتیم که به ثمر ننشست. خود من یک توپ را زدم که دروازه بان حریف توپ را از درون دروازه بیرون کشید. بالاخره ما برای پس گرفتن صدرجدول نیاز به برد داریم. به عقیده من همه بازی های ما حساس است.

فولاد را دست کم نمی گیریم

فولاد با وجود تغییراتی که داشته تیم بسیار خوبی است چون به نظر من وقتی باشگاهی ساختار خوبی داشته باشد تغییر مهره ها در کار آن خللی وارد نمی کند. ما هیچ وقت تیمی را دست کم نمی گیریم، سعی می کنیم فکر کنیم این سخت ترین بازی ما است تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. وقتی ما به سپاهان باختیم خیلی ها این صحبت ها را کردند که ما دیگر نمی توانیم به لیگ برگردیم اما دیدید که اینطور نشد، ما از باخت مقابل نفت هم درس های زیادی گرفتیم.

3 تبریک

اول می خواهم به والیبالیست های عزیزمان تبریک بگویم و امیدوارم در دیدار مقابل آلمان هم دست پر از زمین بیرون بیایم. دومین تبریک من برای تیم کشتی فرنگی است. به آقای سوریان تبرک می گویم و فکر می کنم باید به آقای محمد بنا که سالیان سال زحمت زیادی برای این تیم کشید هم یک خستگی نباشد و تبریک بگویم. سومین تبریک من هم برای تولد خسرو حیدری، امید ابراهیمی و آرش برهانی است.


محمد قاضياستقلال تهرانليگ برتر


1393/06/25 14:09  تعداد بازدید: 4,774





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن