تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804026793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: رفیق بازی و باند بازی در مدیریت جهادی ممنوع!


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: رفیق بازی و باند بازی در مدیریت جهادی ممنوع! تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رفیق بازی و باند بازی در مدیریت جهادی ممنوع است و باید قانون مداری و حذف زد و بند محور اقدامات باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله "محسن مجتهد شبستری " روز دوشنبه در سومین همایش بین المللی فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهادی در دانشگاه تبریز افزود: در مدیریت جهادی جایی برای انسان های ناتوان، اهل زد و بند، ناآگاه و بی تعهد وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در این رویکرد باید عدالت، اعلمیت، دانایی، شجاعت و مخالفت با هوای نفس محور کارها باشد، گفت: مدیریت جهادی یعنی عمل به قانون که نمونه عملی مولفه های یاد شده جزو ویژگی های شخصیتی حضرت علی (ع) بود.
آیت الله مجتهد شبستری یادآوری کرد: در جریان غدیر خم دو اصل رهبری الهی و شایسته سالاری در رهبری تبیین شد و نشان داد که فرهنگ غدیر همانا فرهنگ شایسته سالاری در امر رهبری است.
وی با بیان اینکه ولایت پذیری از ویژگی های اصلی مردم ایران به ویژه مردم آذربایجان است، افزود: شخصیت های برجسته ای همچون سه علامه امینی، طباطبایی و جعفری از مفاخر این استان هستند و بهره گیری از دانش و اندوخته های علمی این بزرگان باید بیش از پیش مورد توجه مردم به ویژه دانشگاهیان قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: کتاب های این دانشمندان همچون الغدیر، تفسیر المیزان و تفسیر نهج البلاغه از جمله کتاب های بسیار مفید جهان اسلام ارزیابی می شود که می تواند نقش مهمی در تربیت انسان های بزرگ داشته باشد.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز در این همایش، ولایت را سنگ تمام نعمت های الهی دانست و گفت: حکومت اسلامی مهمترین عامل هدایت امت اسلامی به شمار می رود.
حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی ادامه داد: باید خداوند متعال را به خاطر نعمت ولایت قدرشناس باشیم چرا که ولایت مصونیت بخش دین از هر آسیبی است.
وی گفت: ولایت تجلی توحید ربوبی و حاکمیت انحصاری خداست و مدیریت دینی و جهادی اسلام ریشه در مدیریت تکوینی، تشریعی و ولایت الهی دارد.
حجت الاسلام حاج صادقی با تاکید بر اینکه باید به مقوله توحید ربوبی و تشریعی بیش از گذشته توجه شود، گفت: توحید یعنی تن دادن به حاکمیت انحصاری خدا که در این جهان توسط ولایت محقق می شود.
وی روز غدیر را روز کمال دین اعلام کرد و افزود: فلسفه وجودی دین این است که انسان را از آنچه هست به آنچه شایسته آن است، برساند.
شهردار تبریز نیز در این همایش از اختصاص یکهزار و 900 میلیارد ریال اعتبار به بخش های فرهنگی خبر داد.
صادق نجفی گفت: امروز با توجه به همراهی مردم 520 طرح عمرانی با 30 هزار میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست تا بتوانیم تبریز را به آنچه شایسته شان و جایگاه آن است ارتقاء دهیم.
وی با بیان اینکه اول شدن تبریز ناشی از وجود بزرگانی است که در عرصه های مختلف اولین بوده اند، گفت: تبیین جایگاه تاریخی این شهر و معرفی بزرگان و علمای بزرگ آن محور برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز به شمار می رود.
وی طرح های توسعه اماکن فرهنگی و تاریخی تبریز همچون ارک ، مقبرة الشعرا، خلعت پوشان و خانه های تاریخی را جزو این برنامه ها اعلام کرد.
7240/587 / 1539


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن