تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکل اعتیاد در گرو اقدامات جمعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پژوهشگر اجتماعی: رفع مشکل اعتیاد در گرو اقدامات جمعی است تهران - ایرنا - جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی گفت: اقدامات جمعی و گروهی برای رفع یک مساله بسیار اثربخش است و برای فائق آمدن بر اعتیاد نیز بهره مندی از نیروی جمعی ضرورت دارد.


به گزارش ایرنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، «غلامرضا علیزاده» با بیان اینکه مصرف مواد مخدر صنعتی و شیمیایی به دلیل ایجاد وهم، خیال و تصورات باطل، علاوه بر بروز اعتیاد، جرم و خشونت را در جامعه سبب می شود، افزود: حضور همه نهادها و مردم برای خشکاندن ریشه های آن امری واضح است، اما باید هوشمندسازی های لازم در این رابطه انجام گیرد تا بیشترین مشارکت مردمی جهت مبارزه با مواد مخدر حاصل شود.
وی با بیان اینکه نوعی مبانی نظری برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر در کشور مطرح است، ادامه داد: کاهش عرضه، تقاضا و تلفیقی از این دو، از جمله مبانی نظری برای مبارزه با اعتیاد به شمار می رود و تجربه ثابت کرده، هرگاه به صورت تلفیقی برای مبارزه با اعتیاد تلاش شود، نتایج بیشتری در امر مبارزه با این مقوله به همراه داشته است.
علیزاده گفت: به دلیل طولانی بودن مرزهای خشکی و دریایی کشور و همجواری با مرکز اصلی تولید و کشت مواد مخدر در جهان، وجود مواد مخدر در کشور تا حدودی طبیعی بوده و انکار ناپذیر است، از این رو باید براساس نظریه تلفیقی یاد شده، روش های جدید کاهش عرضه و تقاضای مواد مخدر در کشور را مدنظر قرار دهیم.
این محقق و مدرس دانشگاه گفت: اقدامات جمعی و گروهی برای حل یک مساله بسیار اثربخش است و برای فائق آمدن بر اعتیاد نیز بهره مندی از نیروی جمعی ضرورت دارد.
اجتمام(1) ** 9022 ** 1071


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن