تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821121456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه باشگاه کاسپین تعیین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بودجه باشگاه کاسپین تعیین شد قزوین-ایرنا- رییس هیات مدیره باشگاه کاسپین گفت: با تصویب اعضای هیات مدیره، بودجه باشگاه برای فصل جدید رقابت های ورزشی باشگاه های کشور 16 میلیارد ریال تعیین و درنظرگرفته شد.


"ایرج زاهدپور" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:10 میلیارد ریال از این مبلغ صرف هزینه های مربوط به تیم فوتبال باشگاه که در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور دارد خواهد شد.
وی اضافه کرد: 6 میلیارد ریال از این بودجه نیز که باید از محل مطالبات سال گذشته شهرداری ها به باشگاه کاسپین تامین شود، صرف پرداخت بدهی های قبلی و تیمداری در رشته هایی که ورزش استان در آنها دارای پتانسیل قهرمانی است خواهد شد.
زاهد پور همچنین افزود: با توجه به قبول استعفای "رضا طاهری" مدیرعامل پیشین باشگاه از سوی هیات مدیره، "علی صفری" شهردار بویین زهرا تا انتخاب گزینه جدید به عنوان سرپرست باشگاه تعیین و معرفی شده است.
رییس هیات مدیره باشگاه کاسپین در پایان اظهارامیدواری کرد با همراهی شهرداری ها، فعالیت این باشگاه بتواند برای ورزش استان و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان موثر واقع شود.
هیات مدیره باشگاه کاسپین شامل مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و 7 شهردار شهرهای استان شامل شهرداران بویین زهرا، بیدستان، الوند، آبیک، محمدیه، اسفرورین و شریفیه می باشد.
کاسپین باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری های استان قزوین است که فعالیت خود را در شهریور ماه 91 با درخواست استاندار وقت از شهرداران و با تیمداری در رشته های فوتبال و هندبال در لیگ های دسته دوم و برتر باشگاه های کشور آغاز کرد.
7392/ 614


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن