تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز جمعه این هفته گرگان به امامت امام جمعه موقت برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماز جمعه این هفته گرگان به امامت امام جمعه موقت برگزار می شود گرگان - ایرنا - نماز جمعه این هفته شهرستان گرگان به امامت حجت الاسلام والمسلمین ˈقربانعلی برقرارˈ امام جمعه موقت مرکز استان برگزار می شود.


به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، حجت الاسلام برقرار متولد 1330 شهرستان کردکوی است که از سال 1350 وارد حوزه علمیه شد.
وی دارای تحصیلات سطوح عالیه و درس خارج حوزه است و به مدت 15 سال نیز مدیریت حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان گرگان را بر عهده داشت و سابقه 30 سال تدریس از سال 1362 تا کنون را در کارنامه خود دارد.
همکاری با سپاه گرگان و کردکوی در خصوص آموزش و تبلیغات، همکاری با بنیاد شهید کردکوی و 23 سال امامت جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) کوی مطهری، از دیگر سوابق و فعالیت های حجت الاسلام برقرار است.
602


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن