تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کاشان: نرخ بالای سود بانکی خلاف مصلحت اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کاشان: نرخ بالای سود بانکی خلاف مصلحت اقتصادی است کاشان– ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با انتقاد از نرخ بالای سود تسهیلات بانکی، گفت: این امر خلاف مصلحت اقتصادی کشور است.


به گزارش ایرنا، آیت الله «عبدالنبی نمازی» روز سه شنبه در دیدار مدیرکل و مسوولان بانک مسکن استان اصفهان تصریح کرد: از مسوولان اقتصادی کشور انتظار می رود، توقعاتشان را از مردم و بویژه طبقات ضعیف کاهش دهند.
وی در ادامه نظام بانکداری کشور را نیازمند اصلاح دانست و گفت: یکی از مسائل زیربنایی، محوری و ارکانی در جامعه توحیدی مساله اقتصاد است.
آیت الله نمازی افزود: بسیاری از افراد به دلیل عدم آشنایی تخصصی با اسلام تصور دارند اسلام در زمینه اقتصادی دارای سیاست و تدبیر نیست، درحالی که از نظر کارشناسی بیشترین تدبیرسیاست اقتصادی، متعلق به این دین است.
وی تاکید کرد: به دلیل اینکه همواره در طول اعصار حکومت در دست رهبران غیردینی بوده، زمینه طرح مسائل سیاسی، حقوقی و اقتصادی اسلام فراهم نشده است.
آیت الله نمازی با بیان اینکه اسلام در مسائل اقتصادی حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: حرف ها در این زمینه باید استخراج، کارشناسی و کاربردی شود.
وی بر لزوم تحقق بانکداری اسلامی در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز مردم، بانک ها هستند که باید در سیاست های بانکی اصلاحاتی صورت گیرد.
آیت الله نمازی با اشاره به تحریم های اقتصادی اذعان داشت: اکنون یک جنگ تمام عیار در مسائل اقتصادی با دنیا داریم و آمریکا و اتحادیه اروپا ظالمانه بسیاری از مسائل را به ایران تحمیل می کنند که البته علاوه بر ایران، آنها نیز متضرر می شوند، زیرا به بازار و انرژی ایران نیاز دارند.
وی لزوم تلاش مسوولان در بخش اقتصادی و انجام رسالت خود در قبال نظام، شهدا، انقلاب و مردم را در شرایط کنونی یادآور شد.
7429/545


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن