تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813406755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن‌زاده:دوست دارم روزي در استقلال بازي کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسن‌زاده:دوست دارم روزي در استقلال بازي کنم
مسعود حسن زاده، مهاجم 22 ساله ذوب آهن براي دربي اصفهان انگيزه بسياري دارد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن زاده در دربی ها با تجربه است. دربی شمال را تجربه کرده و می تواند با استفاده از این تجربه مقابل سپاهان هم موفق باشد. او در مورد دربی اصفهان به "ورزش سه" می گوید:« من تجربه دربی گیلان را دارم. یک دربی پرشور که دست کمی از دربی تهران یا اصفهان ندارد. با اتکا به همین تجربه امیدوارم که روز موفقی را مقابل سپاهان پشت سر بگذارم و روند گلزنی ام را از همین بازی شروع کنم. من برای آقای گلی و تاثیرگذاری به اصغهان آمدم تا برای ذوب بازی کنم و حالا هم خیلی امید دارم تا بتوانم این هدف را از بازی با سپاهان آغاز کنم»

چطور شد که حسن زاده ذوب را انتخاب کرد؟ او می گوید:« کار من با استقلال تمام شده بود و فقط یک امضا با حضور در این تیم فاصله داشتم اما این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد. حالا ذوب را انتخاب کرده و پرونده استقلال را در ذهنم بسته ام. تمرکزم روی ذوب آهن است اما این را هم بگویم که دوست دارم روزی به استقلال بروم و برای این تیم بازی کنم»

مسعود حسن زاده از کار با یحیی گل محمدی راضی است:« از کار با گل محمدی به شدت راضی ام. او مربی جوانی است که فوتبال را درک می کند. سعی می کنم نکات فنی و کلیدی را از او یاد بگیرم و در زمین اجرا کنم. او مربی با ارزشی است و امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد او را بدهم»

این مهاجم جوان و قدرتی در مورد ذوب آهن هم صحبت می کند:« ما تا امروز روند فنی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در 5 دیدار قبل زیبا بازی کردیم اما در نتیجه گیری موفق عمل نکردیم. خیلی خوشبین هستم که در دربی اصفهان اولین بردمان را بدست بیاوریم و دست پر از زمین خارج شویم»


ذوب آهن اصفهاناستقلال تهران


1393/06/06 17:45  تعداد بازدید: 8,529





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن