تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813363275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهاد رهبر: قبح فساد در كشور ريخته است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرهاد رهبر: قبح فساد در كشور ريخته است
نايب رئيس شوراي راهبردي نظام مالياتي و رئيس پيشين سازمان مديريت و برنامه‌ر‌‌يزي كشور تأكيد كرد: امروز زشتي و قبح فساد در كشور ما ريخته شده و فرهنگ مقابله با فساد جاي خود را از دست داده است. اين قبح بايد دوباره به فرهنگ ما بازگردد.
به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج اساتيد دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي و پژوهشي كشور، فرهاد رهبر در اجلاس بسيج اساتيد در مشهد اظهار داشت: اصلاح نظام اداري پيش‌شرط مقابله با فساد است.
وي گفت: ما در حال حاضر وارد فساد مالي سيستماتيك شده ايم كه اين فساد زماني اتفاق مي‌افتد كه نهادها و قوانين به زايش فساد دامن بزنند. عضو هيئت علمي دانشگاه تهران و رئيس اسبق اين دانشگاه گفت: اگر تعريفي كه از فساد ارائه مي‌كنيم با استفاده از قدرت و اختيارات باشد، داراي ابعاد گسترده‌اي است و تلاقي بخش عمومي و خصوصي در حوزه اقتصاد را شامل مي‌شود. وي ادامه داد: اگر بخواهيم راجع به انواع فساد صحبت كنيم مي‌توان آن را به بخش‌هاي مختلف دسته‌بندي كرد كه از آن جمله فساد در فكر و انديشه، تصميم‌گيري و تصميم‌سازي و عمل است. معاون پيشين وزارت اطلاعات تصريح كرد: فساد در مرحله فكر و انديشه شكل مي‌گيرد و در فرآيند تصميم‌گيري و تصميم‌سازي قوام پيدا مي‌كند و سپس به مرحله عمل و اجرا مي‌رسد. وي تأكيد كرد: اگر فساد، سيستمي شود مقابله با آن دشوار است و بي‌كفايتي حرفه‌اي، قدرت اختيار بدون نظارت، ارتباط خويشاوندي و حاكم شدن رابطه به جاي ضابطه را در پي خود خواهد داشت.




تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن