تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813413610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهانه اي جديد براي تمديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۸:۴ب.ظ)
قرارداد سرمربي تيم ملي هم‌چنان در بلاتکليفي بهانه اي جديد براي تمديد با تمام برد بردهايي که پنجشنبه گذشته در جلسه کفاشيان و کي روش رخ داد اما گويا اين پرونده همچنان بلاتکليف است و قرار نيست توافقي صورت بگيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، گويا صحبت هاي اخير وزير چه در نشست خبري خود به مناسبت هفته دولت و چه صحبت هاي او در اصفهان حسابي عرصه را به فدراسيون فوتبال و شخص کفاشيان رييس براي تمديد با مرد پرتغالي تنگ کرده است. تا جايي که حتي فرصت لحاظ شده از سوي کي روش (امروز سه شنبه) هم به پايان رسيد و او براي امضاي قرارداد دعوت نشد.
البته در اين بين کفاشيان مدعي است که توافقات نهايي شده و فقط متن قرارداد از سوي کارلوس کي روش براي مشاور حقوقي اش فرستاده شده تا امضاي قرارداد همين امروز انجام شود اما گويا متن ارسالي از سوي نهادي بالاتر از فدراسيون يعني وزارت ورزش مورد قبول نيست و وزير همچنان يکي از منتقدان سرسخت حضور کي روش در راس کادرفني تيم ملي است.
تا جايي که حتي قرار بود کفاشيان امروز جلسه‌اي در وزارت ورزش و جوانان داشته باشد و به اين مساله خاتمه دهد که گويا اين برنامه لغو و به زماني ديگر موکول شده است. با اين حال کارلوس کي روش ديگر قراردادي با ايران ندارد و شايد هر لحظه او که پاسپورتش از سوي فدراسيون در اختيارش گذاشته شده ايران را براي هميشه ترک کند. بايد منتظر ماند در اين نزديک به يک هفته سپري شده از توافق صورت گرفته براي تمديد قرارداد حالا سرمربي ايران در جام جهاني زير بار بهانه جديد فدراسيون که در بندهايي از قرارداد اختلاف نظر دارد، خواهد رفت. اختلاف نظري که گويا با فشارهاي وارده به وجود آمده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن