تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803312477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظيفه کميسيون تبليغ و ترويج برنامه ريزي و نظارت بر فعاليت دستگاه هاي قرآني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۲۸ق.ظ)
حجت الاسلام حشمتي: وظيفه کميسيون تبليغ و ترويج برنامه ريزي و نظارت بر فعاليت دستگاه هاي قرآني است نمايندگان عضو فراکسيون قرآن و عترت مجلس شوراي اسلامي با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون قرآن و عترت اين وزارتخانه ديدار کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست اعضاي فراکسيون قرآن، عترت و نماز با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي روز سه شنبه 28 مرداد در دفتر وزير و با حضور اعضاي اين فراکسيون و گروه هاي تخصصي فراکسيون برگزار شد.
در اين نشست علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بيان داشت: قرآن و عترت حقايقي هستند که همه اعم از مسئولين و نمايندگان نسبت به آن اهتمام لازم را دارند و سعي مي کنند براي اعتلاي آن بکوشند.
در ادامه لاله افتخاري، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و عضو فراکسيون قرآن، عترت و نماز با ارائه گزارشي از اين فراکسيون، حساسيت هاي نمايندگان را نسبت به اعتبارات قرآني کشور و منشور توسعه بازگو نمود و گفت: موضوع نماز و قرآن از موضوعاتي است که در اين فراکسيون پيگيري مي شود.
سپس يکي از اعضاي اين فراکسيون با اشاره به بررسي تفريق بودجه اظهار داشت: در سال هاي 91 و 92، اعتبارات در جاي خودش هزينه نشده است؛ لذا نمايندگان نسبت به اعتبارات سال 93 بسيار حساسيت دارند.
در ادامه هر يک از اعضاي فراکسيون به تناسب مسئوليت خود، مسائلي در حوزه هاي فعاليت هاي پژوهشي قرآن، کمبود قرآن و کتب ديني در شهرستان ها، نياز به آثار هنري با مقوله هاي قرآني و خالي بودن فضاي شري از تبليغات بيان کردند که علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، بر پيگيري مطالبات آنها قول مساعد داد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا حشمتي با ارائه گزارش مبسوطي از فعاليت هاي معاونت قرآن و عترت و ادارات کل آن، اظهار داشت: اين معاونت به عنوان مرکز برنامه ريزي و سياست گذاري فعاليت‌هاي قرآني عمل مي کند و سعي دارد با پرهيز از تصدي گري، وظيفه برنامه ريزي، سياست گذاري و هدايت فعاليت ها را بر عهده داشته باشد و با حمايت از مؤسسات و مراکز قرآني در جهت ارتقاي فعاليت ها خواهد کوشيد.
حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا حشمتي با بيان فعاليت‌هاي کميسيون توسعه تبليغ و ترويج فعاليت‌هاي قرآني که از کميسيون هاي شوراي توسعه فعاليت‌هاي قرآني است و رياست آن با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي مي باشد و دبيرخانه آن، در معاونت قرآن و عترت واقع است، افزود: اين کميسيون مي کوشد تا بر اساس اسناد بالا دستي، وظايف محوله را به نحو احسن انجام دهد.
وي با بيان اينکه وزير، اهتمام خاصي به کميسيون تبليغ و ترويج داشته است و با شرکت منظم خود، در جهت فعال شدن اين کميسيون عمل مي کند، اظهار داشت: وظيفۀ اين کميسيون علاوه بر برنامه ريزي، نظارت بر فعاليت دستگاه هاي قرآني است.
حجت الاسلام حشمتي با اشاره به اينکه در حال حاضر بحث جدي کميسيون اعتبارات سال 93 است، تأکيد کرد: ما با تشکيل گروه، برنامه ريزي اصولي را براي بودجۀ 93 در نظر گرفته ايم و با دقت، برنامه هاي حوزه هاي مختلف را مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار داده ايم که گروه برنامه ريزي در چارچوب مصوبه کميسيون، در حال بررسي طرح‌هاي وزارتخانه ها، سازمان‌ها و مؤسسات مردمي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن