تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصتي براي مايلي کهن ندارم/ پرسپوليسي واقعي دلسوز اين تيم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۴۸ب.ظ)
دايي: فرصتي براي مايلي کهن ندارم/ پرسپوليسي واقعي دلسوز اين تيم است پرسپوليسي واقعي دلسوز اين تيم است و فردي که براي اين تيم حاشيه سازي مي کند دلسوز نيست.
به گزارش خبرنگار موج، علي دايي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي با پديده ضمن اشاره به آخرين شرايط سرخپوشان گفت: يک بازي حساس پيشرو داريم که بايد حتما آن را ببريم. متاسفانه در هفته هاي اخير به خاطر اشتباهات فردي که در مسابقات خود داشتيم به نتيجه دلخواه نرسيده و امتيازات حساسي را از دست داده ايم که ديگر نبايد اين اشتباه را تکرار کنيم.
سرمربي سرخپوشان در مورد شناخت خود از پديده گفت: اين تيم از ليگ يک آمده و تيم خوبي است و بازي هاي خوبي را در 4 هفته اخير انجام داده که به همين خاطر فکر مي کنم فردا روز سختي در برابر آنها خواهيم داشت. البته بگويم که ما هم چيزي براي از دست دادن نداشته و با تمام قوا به ميدان مي رويم تا سه امتياز را بگيريم البته اين هدف فقط براي اين بازي نيست و در بازي هاي آينده با همين هدف بازي کرده و جايگاه خود را در جدول بهبود مي بخشيم.
دايي درباره تعداد بازيکنان محروم و مصدوم براي بازي با پديده يادآور شد: متاسفانه 5 بازيکن مصدوم و محروم داريم که رضا نوروزي و هادي نوروزي جزو مصدومان هستند و مهرداد پولادي نيز تکليفش روشن است و حتما براي گرفتن تسويه دچار مشکل خواهد شد.
دايي تاکيد کرد: با تمام اين احوال، شما فردا يک پرسپوليس ديگر در زمين خواهيد ديد پرسپوليسي که از جوان ها استفاده خواهد کرد چون آنها سرمايه هاي تيم هستند تا به اهدافي که دارد برسيم.
دايي درباره صحبت هاي محمد مايلي کهن که اعلام کرد مشکل پرسپوليس فقط مقطعي حل مي شود، گفت: من ديگر نمي خواهم درباره اين آقا صحبت کنم چون قوه قضائيه تکليف اين آقا را روشن مي کند.
البته من مي دانم برخي از دوستان با من مشکل دارند اما از انها خواهش مي کنم اين مشکلات را به پرسپوليس منتقل نکنند. مشکل آنها با من است و يک بار ديگر درباره اين آقا مي گويم که وقتم را براي اين جور حرف ها تلف نکرده و تمام تمرکزم را روي پرسپوليس گذاشته ام.
وي تاکيد کرد: دوستان ديگر هم اگر مي خواهند کمک و دلسوزي کنند اگر پرسپوليس را دوست دارند اين کار را کنند اما اگر دنبال خراب کردن و کوبيدن هستند که اين کار را همه مي توانند. پرسپوليسي واقعي دلسوز اين تيم است.
دايي با اظهار تاسف از مصدوميت رضا نوروزي و جذب کريم انصاري فر گفت: انصاري فرد را شخصا دوست دارم زيرا بازيکن خوبي است اما بايد به شرايط نگاه کنيم.
سرمربي پرسپوليس درباره بازيکن خارجي جديد اين تيم که شايعه شده قصد پيوستن به پرسپوليس را دارد گفت: من فيلم بازي هاي اين آقا را ديده و به من گفته اند در سال 2008 آقاي گل ليگ نروژ بوده است. باور کنيد سابقه من علي دايي از او بهتر است و در اين شرايط اگر بخواهم وارد زمين شوم بهتر از او بازي مي کنم. با فيلم که نمي شود بازيکن گرفت. اين آقا در سال 2008 بهترين بازيکن ليگ شده که 6 سال از آن گذشته است و باز هم مي گويم با فيلم نمي شود بازيکن گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن