تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنبال سیاسی کاری نیستیم/ نماد صنعتی مازندران احیا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران فلاح جلودار:
دنبال سیاسی کاری نیستیم/ نماد صنعتی مازندران احیا می شود
ساری – خبرگزاری مهر: استاندار مازندران با گرامیداشت هفته دولت، با بیان اینکه وفاق و همدلی با همه افراد و جناحها ایجاد شده، گفت: دنبال سیاسی کاری در استان نیستیم.



به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار صبح شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت: تیمی که امروز در استان مسئولیت دارند، دنبال کارهای سیاسی نیستند و حاصل تجربیاتشان را در طول سالها در استان ارائه می دهند.
 
وی با بیان اینکه ضریب سهم بری استان از بودجه نسبت به جمعیت کمتر بوده است گفت: خوشبختانه در سال جاری برای اولین بار، ضریب بودجه نسبت به جمعیت افزایش یافته است.
 
فلاح جلودار بیان داشت: شعار ما همان شعار دولت اعتدال است و معتقدیم باید از همه ظرفیتها برای توسعه استان بهره گرفته شود و مدیران باید بتوانند توان و قدرت را داشته باشند تا از هر دو جناح در مدیریت استان استفاده کنند.
 
وی گفت: دولت اعتدال اعتقاد دارد توسعه باید همه جانبه باشد و در این راه از همه ظرفیتها برای توسعه کشور و استان استفاده می کند.
 
وی به بحران برف غرب مازندران اشاره و اضافه کرد: یکی از نادرترین کاری که در مدیریت بحران استان ایجاد شد و این بحران با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.
 
استاندار مازندران همچنین به سیل شرق استان اشاره و اضافه کرد: نباید اجازه دهیم که سیل در استان رخ دهد و نباید بارندگی تبدیل به سیل شود.
 
تهیه طرح جامع آبخیزداری و سیلاب مازندران
 
وی با اشاره به اینکه در طول سالهای گذشته مدیریت درستی اعمال نشده است، گفت: باید مدیریت جامع در مسائل مربوط به آبخیزداری داشته باشیم زیرا مازندران از وضعیت بارندگی خوبی برخوردار است و باید از نزولات آسمانی بهره کافی بریم.
 
فلاح جلودار گفت: 157 میلیارد ریال برای مدیریت آبخیز استان در نظر گرفته شده است که طی سه تا چهار سال آینده به استان تخصیص داده می شود.
 
وی یکی از چالشهای استان را بحث جاده های استان بیان کرد و گفت: تا پایان سال جاری باید جاده سوادکوه تکمیل شود و تمهیدات لازم و تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح اقدام شده است.
 
استاندار مازندران گفت: جاده هراز نیز که از جاده های مهم استان است، باید تا سال آینده تکمیل شود و برای پیگیری مسائل بزرگراه نیز، وزیر راه شهرسازی به منطقه سفر می کند
 
ذغال سنگ البرز نماد صنعت مازندران احیا می شود
 
فلاح جلودار با اشاره به اینکه روزی ذغال سنگ البرز بزرگترین نماد صنعتی استان بود و سالها تعطیل بود گفت: این طرح دوباره راه اندازی شده است و اعتباری حدود 700 میلیارد تومان و 83 میلیون یورو برای این طرح تخصیص یافته است.
 
استاندار مازندران گفت: ماشین آلاتی که 10 تا 12 سال در جعبه ها خاک می خورد در حال نصب است و این کارخانه در حال رونق دوباره است.
 
فلاح جلودار به سند چشم انداز استان اشاره و اضافه کرد و گفت: این سند تغییر یافته زیرا باید محورهای توسعه استان را تغییر دهیم و بحث مربوط به گردشگری، صنعت و ... باید مورد توجه قرار گیرد.
 
استاندار مازندران برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت را در استان موفقیت آمیز برشمرد و گفت: ایجاد دهکده سلامت با همکاری کشورهای عضو اکو، احیای گردشگری دریا و دعوت از بخش خصوصی از جمله مصوبات این همایش بوده است.
 
وی با بیان اینکه 340 کیلومتر نوار ساحلی داریم، گفت: متاسفانه از ذخایر دریا استفاده نمی کنیم و گردشگری دریایی مغفول مانده است.
 
استاندار مازندران به سفر دو استاندار آستاراخان و آکتائو در سال قبل اشاره کرد و گفت: در زمینه تجارت و فرهنگی کارهای خوبی در استان صورت گرفته است و برگزاری کنگره سرداران شهید، ناصر کبیر و ابن شهر آشوب از جمله برنامه های خوب در حوزه فرهنگی بوده است.



۱۳۹۳/۶/۱ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن