تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تندگویان: روزنامه همشهری در خصوص حذف جمله حضرت امام از یادداشت بنده توضیح بدهد/ دوستی: بحث ما در خصوص نظارت بر روزنامه همشهری است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تندگویان: روزنامه همشهری در خصوص حذف جمله حضرت امام از یادداشت بنده توضیح بدهد/ دوستی: بحث ما در خصوص نظارت بر روزنامه همشهری است
عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درج یادداشتی در روزنامه همشهری اظهار داشت: جمله حضرت امام از این یادداشت حذف شده و روزنامه همشهری باید پاسخ بدهد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد مهدی تندگویان عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره دیروز در روزنامه همشهری یادداشتی از بنده چاپ شد که کاملاً مغایر با آنچه بود که برای این روزنامه فرستاده بودم اظهار داشت: اینکه یادداشت من را برخلاف چیزی که به آنها داده شده بود منتشر کنند ضمن توهین و زیر سوال بردن من به نوعی سانسور و تخلف محسوب می شود.
وی با بیان اینکه از یادداشت من دقیقاً جمله حضرت امام ( ره) حذف شده است ، افزود: روزنامه همشهری باید پاسخ بدهد که با دفاع از چه عملکردی این جمله را حذف نمودند.
وی یکی از مشکلات مطرح در خصوص روزنامه همشهری را دفاع غلط و نامناسب از عملکرد شهردار عنوان نمود و افزود: دفاع غلط و نامناسب از توهین بدتر است و در واقع هنوز این روزنامه قادر به تشخیص این نیست که چه دفاعی خوب است و چه دفاعی بد است.
این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه چقدر باید تذکر بدهیم که نظارت بر عملکرد روزنامه همشهری صورت پذیرد افزود: این روزنامه باید مواردی را که در رابطه با انتقاد از عملکرد شهردار نیز مطرح می شود درج نماید ولی اینکه بخواهد تحریف و سانسوری درانتشار مطالب داشته باشد من با آن مخالفم.
تند گویان ادامه داد: روزنامه همشهری حتماً باید پاسخ بدهد که چرا  جمله حضرت امام از این مقاله حذف شده و در راستای رسیدن به چه اهدافی اقدام به چنین عملی می نماید.
در ادامه دوستی یکی دیگر از اعضای شورای شهر با بیان اینکه اگر چه من با تذکر آقای تندگویان هماهنگ نیستم اما روز یکشنبه مصاحبه‌ای در رادیو با حضور بنده و آقای تقی پور سخنگوی شورا به عنوان موافقین و مخالفین نظارت بر روزنامه همشهری برگزار شد اما متاسفانه هیچ یک از مسئولین این روزنامه حاضر نشدند بر روی خط بیایند و از عملکرد خود و طرح شورای شهر جهت نظارت سه نفر از اعضا از روزنامه همشهری دفاع نمایند.
در ادامه تقی پور در پاسخ به اظهارات دوستی افزود: باید در نظر داشت که من مخالف طرح بوده‌ام نه مخالف نظارت.
دوستی در ادامه با تأکید بر اینکه روزنامه همشهری نه نظارت ما را می‌پذیرد و نه شهرداری و به یک غول اقتصادی تبدیل شده خاطرنشان کرد:این موسسه درحال اجرای فعالیت‌ها منطبق با خواسته های خودش است و بحث ما در واقع همین نظارت که زیربار نمی روند.انتهای پیام/  





تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن