تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزاران نفر در تظاهرات ضد دولتی در اسلام‌آباد شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
هزاران نفر در تظاهرات ضد دولتی در اسلام‌آباد شرکت کردند

هزاران نفر در تظاهرات ضد دولتی در اسلام‌آباد شرکت کردند
هزاران تن از حامیان اپوزیسیون پاکستان در تظاهرات ضد دولتی که به سمت اسلام‌آباد روان بود، شرکت کرده و خواستار استعفای نخست وزیر این کشور به خاطر "تقلب انتخاباتی" و فساد شدند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از تایمز آو ایندیا، این تظاهرات اعتراضی که بزرگترین چالش برای دولت نواز شریف، نخست وزیر پاکستان محسوب می‌شود، با سازماندهی عمران خان، رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان صورت گرفت.

محمد محمود، یکی از مقام‌های ارشد پلیس پاکستان گفت: 5000 تن از معترضان در این راهپیمایی اعتراضی شرکت کرده و تعداد بیشتری از افراد نیز به راهپیمایی که روز پنجشنبه از لاهور به سمت اسلام آباد صورت گرفت، پیوستند.

در جریان این راهپیمایی اعتراضی هزاران تن از افسران پلیس پاکستان نیز در سراسر اسلام آباد مستقر شده و از اوایل هفته جاری نیز با استفاده از کانتینر برخی از مسیرها را در پایتخت مسدود کردند.

طاهر القدری، روحانی پاکستانی که ملیت کانادایی دارد و به تازگی به کشور بازگشته است نیز به جمع معترضان روز پنجشنبه پیوست و از حامیانش خواست تا در این راهپیمایی اعتراضی در اسلام آباد شرکت کنند.

هم عمران خان و هم طاهر القدری در اظهار نظرهای خود پیش از این راهپیمایی از دولت نواز شریف خواسته بودند تا از قدرت کناره گیری کرده و یک انتخابات جدید را هرچه سریعتر برگزار کند.

به گزارش ایسنا، برخی از کارشناسان نگران این مسئله بودند که راهپیمایی اعتراضی روز پنجشنبه در اسلام آباد به خشونت منجر شود. در همین حال نواز شریف در جریان سخنرانی خود برای بزرگداشت مراسم روز استقلال پاکستان در جنوب غرب این کشور این راهپیمایی اعتراض آمیز از جانب اپوزیسیون را محکوم کرده و آن را سیاست‌های منفی خواند و افزود: عمران خان باید برای از میان برداشتن فقر و ارتقای اجرای قانون و مقررات در کشور بهتر از اینها مورد رایزنی و مشورت قرار گیرد.



1393/5/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن