تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاروان نور از 15 شهريور به حج تمتع اعزام مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۳۵ب.ظ)
کاروان نور از 15 شهريور به حج تمتع اعزام مي شود رئيس حوزه ارتباطات شوراي عالي قرآن از اعزام کاروان قاريان و حافظان قرآن به موسم حج ۹۳ از ۱۶ شهريور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدتقي ميرزاجاني، رئيس حوزه ارتباطات شوراي عالي قرآن در اردوي توجيهي وآموزشي کاروان اعزامي قرآني به حج تمتع سال 93 (کاروان نور) گفت: کاروان قرآني در دو نوبت به سرزمين وحي اعزام مي شوند که نخستين گروه 16 شهريور به اين سفر معنوي اعزام مي شود.
وي با بيان اينکه در مرحله اول استاد سعيد طوسي، خاني، عليزاده، شايق، هژبري، فربين، گروه تواشيح و همخواني طاها از جمله اعضاي کاروان نور اعزامي در تاريخ 16 شهريور هستند ، افزود : همچنين استاد حسيني، هاشمي، وکيلي، خوشنود، و حصاري در تاريخ 31 شهريور به سرزمين وحي اعزام مي شوند.
ميرزاجاني با بيان اينکه متوسط حضور هر نفر از اعضاي کاروان در ايام حج 40 روز است، به برگزاري آزمون اعزامي قاريان و حافظان حج تمتع امسال اشاره کرد و گفت: پس از رقابت بيش از 100 نفر حافظ و قاري برجسته کشور طي آزموني 14 قاري، 5 نفر در قالب گروه تواشيح و يک نفر حافظ به عنوان اعضاي کاروان مشخص شدند.
ميرزاجاني با اشاره به اهم برنامه هاي ششمين دوره اردوي آموزشي و توجيهي کاروان قرآني اعزام به حج تمتع سال 93 تصريح کرد: اين اردو طي دو روز در 22 و 23 مرداد برگزار مي شود و در روز نخست استاد محمدحسين سعيديان از قاريان برجسته کشورمان پيرامون اقتضائات فني تلاوت قرآن در ايام حج، استاد کريم دولتي پيرامون صفحات تلاوت مناسب با ايام حج، حجت الاسلام موسوي شاهرودي پيرامون احکام و مناسک حج و حجت الاسلام کاظم صديقي پيرامون آثار و برکات اين سفر معنوي سخنراني مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن