تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شايعه مديرعاملي عابديني را تاييد نمي‌‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شايعه مديرعاملي عابديني را تاييد نمي‌‌کنم
حميدرضا سياسي رئيس هيات مديره پرسپوليس شايعه مديرعاملي امير عابديني را تاييد نکرد.

سياسي به "ورزش سه" گفت: من اين مسئله را تاييد نمي‌ کنم، نمي‌ دانم اين قضيه از کجا منتشر شده است .فعلا رحيمي به کارش ادامه مي‌ دهد.

قرار است روز دوشنبه علي دايي به جلسه هيات مديره پرسپوليس برود تا در مورد مشکلات تيم به اعضا پاسخ بدهد.

رئيس هيات مديره پرسپوليس گفت: جلسه ما درباره مشکلات تيم است، وقتي تيمي در دو بازي 7 اخطار و 2 اخراج مي‌ گيرد، 3 تا گل مي‌ خورد و فقط يک گل مي‌ زند حتما مشکلي دارد. حتما علي دايي مشکلات تيم را بهتر مي‌ داند و مي‌ تواند در اين مورد توضيحات لازم بدهد. اعضا تمام تلاششان را مي‌ کنند تا مشکلات پرسپوليس برطرف شود.

به نظر مي‌ رسد اعضاي هيات مديره پرسپوليس در اين روزها رابطه خوبي با رحيمي مديرعامل اين باشگاه ندارند، با اين حال سياسي اين مسئله را هم تکذيب مي‌ کند: ما همه پشت مديرعامل تيممان هستيم و معتقديم رحيمي مديرعامل خوبي است، او مي‌ تواند مشکلات تيم را حل کند.

سخنگوي پرسپوليس: اطلاعي از مطالبه 8.1 ميلياردي ندارم

سخنگوي باشگاه پرسپوليس ادعا مي‌کند يک ساعت دير به جلسه هيات مديره ديروز رسيده و به همين دليل نامه عليرضا رحيمي مبني بر مطالبات 8.1 ميلياردي کادر فني پرسپوليس را نديده است.

خواجه وند در اين باره به "ورزش سه" گفت: من حدود يک ساعت دير به جلسه هيات مديره رسيدم و به همين دليل نامه اي در اين رابطه نديده ام. نمي‌ توانم بگويم اين نامه داده شده يا نه .

اودر پاسخ به اصرار ما درباره غير منطقي بودن بي اطلاعي او از اين ماجراي مهم ، اين طور پاسخ مي دهد که: فقط تنها چيزي که مي‌ توانم بگويم اين است که من از آن اطلاعي ندارم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


يکشنبه 1393/05/19 18:44تعداد بازدید: 5639





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن