تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819049984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندان بزرگ غزه/ مانور هواییF۱۶ ها در ۴۰ بمباران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: زندان بزرگ غزه/ مانور هواییF۱۶ ها در ۴۰ بمباران


جنگنده های رژیم صهیونیستی دیروز پس از پایان یافتن آتش بس ، چهل نقطه را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. با بمباران شهر رفح دستکم ۵ فلسطینی شهید و ۳۱ تن زخمی شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، درحمله هوایی صهیونیست ها به شمال منطقه  " القراره " در مرکز باریکه غزه هم 3 فلسطینی شهید و 7 تن دیگر زخمی شدند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی، چهل نقطه را بمباران کردند
همزمان با ادامه حملات صهیونیست ها و درحالیکه گفتگوها برای برقراری آتش بس دائم در مصر در جریان است ، سخنگوی حماس گفت : رژیم صهیونیستی به دنبال وقت کشی و فریب است و بدون پایان دادن به کشتار ، توافق بر سر آتش بس بی معنی است. سامی ابوزهری درباره بند های پیشنهادی مصر به هیئت اعزامی فلسطین برای برقراری آتش بس گفت در این بندها اشاره ای به درخواست های اصلی ما نشده است .
سخنگوی حماس در این باره گفت : "  بر اساس پیشنهاد مصری ها، ساحل دریایی فلسطینیان فقط شش مایل در نظر گرفته شده است . زمین های کشاورزی نیز در شرق نوار غزه در تصرف صهیونیست ها خواهد بود و در واقع ما نه به بندر دسترسی داریم و نه به فرودگاه و از آزادی اسرای بازداشت شده نیز خبری نیست. در این پیشنهاد همچنین هیچ اشاره ای به برداشته شدن محاصره  نوار غزه نشده است . مطالبات ما بسیار ساده است. ما می خواهیم درهای زندان بزرگ «نوار غزه» باز شود "
سامی ابوزهری افزود :  اگر طرف هایی باشند که برای برقراری توافق بر سر آتش بس واقعی تلاش کنند اول باید رژیم اشغالگر را متقاعد کنند تا به تعهداتش پایبند باشد.
همزمان با جنگ در غزه و گفتگوها در مصر ، ساکنان کرانه باختری نیز در حمایت از مردم مظلوم غزه تظاهرات کردند . در تظاهرات ساکنان الخلیل ، یک جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی تظاهرات کنندگان به شهادت رسید.
تظاهرات ضد صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن

نادر ادریس جوان بیست و دو ساله فلسطینی که روز جمعه در تیراندازی نظامیان صهیونیست به تظاهرات اعتراضی در الخلیل زخمی شده بود، روز شنبه در بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.
منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند جوان فلسطینی که روز جمعه در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست به تظاهرات اعتراضی در الخلیل (جنوب کرانه باختری) زخمی شده بود، روز شنبه در بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.
این منبع گفت:" نادر ادریس جوان بیست و دو ساله فلسطینی روز شنبه در بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. " به گفته این منبع وی با گلوله جنگی از ناحیه سینه هدف قرار گرفته بود.
یک جوان فلسطینی دیگر نیز که روز جمعه در تظاهرات علیه تهاجم خونین ارتش رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه در شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن شرکت کرده بود به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
چندین تظاهرات اعتراضی نیز بعد از ظهر جمعه در نابلس و بیت لحم برگزار شد.
در دیگر کشورها نیز محکومیت جنایات صهیونیستها در غزه ادامه دارد . در اردن دهها هزار نفر روز جمعه در تجمعی که در امان توسط جنبش اسلامی حماس به مناسبت " پیروزی غزه " و حمایت از " مقاومت " برگزار شد شرکت کردند.
تظاهرات در حمایت از مقاومت در اردن
همام سعید ناظرکل اخوان المسلمین اردن اعلام کرد حدود نیم میلیون اردنی در تجمع " غزه پیروز است ، مقاومت از ما حمایت می کند و ما از مقاومت "  شرکت کردند.
تظاهرات در حمایت از مقاومت در اردن

شرکت کنندگان در میدانی که در اطراف آن پرچم های فلسطین و اردن و پرچم های اخوان المسلمین اردن و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نصب شده بود تجمع کردند. در این تجمع پارچه نوشته های بزرگی که روی آن نوشته شده بود «غزه پیروز است» و «گزینه ای جز مقاومت وجود ندارد» نیز نصب شده بود . شرکت کنندگان در این تجمع نیز در حمایت از گزینه مقاومت شعار سر دادند.   
دانلود
 

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن