تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران بابل تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرنگاران بابل تجلیل شدند ساری - ایرنا - همزمان با روز خبرنگار 50 نفر از خبرنگاران بابل اعم از فعالان در خبرگزاری ها ، مطبوعات و رسانه شهرستان بابل مورد تجلیل قرار گرفتند.


در این مراسم که پنجشنبه شب در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی بابل برگزار شد امام جمعه این شهر گفت : خبرنگاری شغل نیست بلکه مسئولیت است و ورود افراد شایسته و کارآمد برای فعالیت در این عرصه مورد نیاز است.
حجت الاسلام ˈحسن روحانیˈ بیان داشت : حریت یک خبرنگار و خبر بسیار حائز اهمیت است و خبرنگار باید حقایق را بدون غلو و خیانت در اختیار مخاطبین قرار دهد.
وی گفت : قلم فروشی برای یک خبرنگار بسیار خطرناک است و فعال عرصه رسانه اگر بخاطر نان قلم بزند و در اصل خبر دخل و تصرف کند جامعه دچار انحراف خواهد شد.
وی بیان کرد: زمانی می تواند عزت خبرنگار حفظ شود که دغدغه مسائل رفاهی و معیشت نداشته باشد.
امام جمعه بابل مجدانه از متولیان عرصه خبر و اطلاع رسانی خواست تا به مسائل رفاهی و معیشت و بیمه خبرنگاران اهتمام داشته باشند.
این مراسم به میزبانی نمایندگی خانه مطبوعات در بابل با همکاری ادارات مختلف به خصوص فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل، شرکت مخابرات مازندران و صندوق توسعه عصر شمال در مجمع امور صنفی این شهرستان برگزار شد.ک/2
7328/608



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن