تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم نامه ميان جمعيت هلال احمر و آموزش و پرورش استان کرمانشاه/


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۱۸ب.ظ)
امضاي تفاهم نامه ميان جمعيت هلال احمر و آموزش و پرورش استان کرمانشاه/ مديرعامل جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: به منظور بهره وري از ظرفيت هاي عظيم آموزش و پرورش و جمعيت هلال احمر، اولين تفاهم نامه رسمي ميان اين دو دستگاه در کرمانشاه با هدف آموزش امداد و کمک هاي اوليه به ۸۰ هزار دانش آموز منعقد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عادل شفيعي با بيان مطلب فوق گفت: تعامل با آموزش و پرورش مي تواند در پيشبرد اهداف جمعيت در بخش هاي مختلف و بيشتر در بحث آموزش هاي همگاني براي ما يک نقطه قوت باشد.
شفيعي به همکاري ديرينه جمعيت هلال احمر با آموزش و پرورش از زمان ايجاد پيشاهنگي در دوران قبل از انقلاب اسلامي اشاره کرد و افزود: با توجه به گستردگي عظيم آموزش و پرورش و اينکه همه ما جزء خانواده بزرگ آموزش و پرورش بوده ايم و فرزندان ما نيز مدرسه را خانه دوم خود مي دانند ضرورت ايجاد اين تفاهم نامه ميان دو سازمان امري واجب است. وي خواستار فعاليت بيش از پيش کانون هاي دانش آموزي در مدارس شد.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: هلال احمر و آموزش و پرورش از ديرباز ارتباط تنگاتنگ داشته اند و در حال حاضر تصميم گرفته ايم با توجه به بسترهاي موجود و فعاليت هاي آموزش و پرورش، طرح هر خانواده يک امدادگر را نهادينه کنيم.
تضمين سلامت جامعه با همکاري دو نهاد
مدير کل آموزش و پرورش استان نيز، طي سخناني گفت: اميدواريم بتوانيم با همفکري اين دو نهاد، درخدمت نسل جوان باشيم، زيرا اگر نسل جوان با فعاليت هايي که در هلال احمر انجام مي شود آشنا شود جنبه هاي مثبت آن نصيب آحاد جامعه مي گردد.
محبي افزود: هر چه تفاهم و تعامل بين اين دو نهاد بالاتر باشد، موفقيت و سلامت انسان تضمين مي شود.
سليمان محبي با تشکر از مديرعامل جمعيت هلال احمر در خصوص ايجاد بستر هاي مناسب همکاري گفت: بايد بتوانيم با توجه به ظرفيت هاي بالاي هلال احمر و با بهره مندي از حضور مربيان مجرب، ميزان خسارات را کاهش دهيم، زيرا در تفاهم نامه بندهايي گنجانده شده که سلامت و موفقيت نسل جوان را در پي دارد و حتي بايد راهکاري داشته باشيم که هر سال با افزايش درصد جامعه هدف، ۱۰۰ درصد جامعه را تحت پوشش اين آموزش ها قرار دهيم.
محبي گفت: اگر شاخص هايي مثل بهداشت، پژوهش و مطالعه را در مقوله آموزش تعريف کنيم و آموزش را سرلوحه کارهايمان قرار دهيم بهتر خواهيم توانست جامعه را به سوي نيک بختي و نيک فرجامي هدايت کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن