تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819060558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال ونزوئلا از عمکلرد ايران براي برگزاري کميته فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۲۱ب.ظ)
وزير امور خارجه ونزوئلا: استقبال ونزوئلا از عمکلرد ايران براي برگزاري کميته فلسطين مجامع بين المللي بايد به وظايف قانوني خود عمل کرده و جنايات اسرائيل عليه مردم غزه را متوقف کند.
به گزارش خبرگزاري موج، وزير امور خارجه ونزوئلا با بيان اين مطلب گفت: ما در اين اجلاس توانستييم به توافقاتي دست بيابيم و از شوراي امنيت بخواهيم قطعنامه اي براي پايان جنگ صادر کند.
وي افزود: از دادگاه بين المللي نيز خواسته ايم تا وارد عمل شود و اقدامات غزه را زير نظر بگيرد. همچنين کمک هاي بشردوستانه اي جمع آوري و ارسال شده و زيرساخت هاي فلسطين سريع تر بازسازي و ععمير شود.
وزير امور خارجه با تاکيد بر ضرورت اتمام جنگ در غزه تصريح کرد: هدف ما ايجاد دولت و کشور مستقل فلسطين است. دولت آن هم در مرزهايي که در مجامع بين المللي به صورت رسمي به رسميت شناخته شده است.
وزير امور خارجه ونزوئلا خاطرنشان کرد: ايالات متحده در وقايع غزه مسووليت بسياري دارد و ما نمي تومانيم از اقدامات رژيم صهيونيسي چشم پوشي کنيم به خاطر همين بايد از امريکا تقاضا کنيم که قطعنامه هاي ضداسرائيلي را وتو نکند. به همين دليل وظيفه بسيار سنگيني بر دوش ايالات متحده آمريکا است.
وي ابراز داشت: ما از آمريکا نمي خواهيم که اقدام خاصي را انجام دهد بلکه صرفا مانع اجراي خواسته هاي کشورهاي مختلف جهان در مورد اسرائيل نشود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن