تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819122528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدان در میزبانی موفق نمره قبولی از AFC گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسوول برگزاری مسابقات فوتبال زیر14 ساله های آسیا در همدان: همدان در میزبانی موفق نمره قبولی از AFC گرفته است همدان- ایرنا- مسوول برگزاری مسابقات فوتبال زیر14 ساله های آسیا در همدان گفت: شهر همدان در میزبانی های گذشته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نمره قبولی گرفته و برهمین اساس میزبانی مجددا به این شهر تعلق گرفته است.


به گزارش ایرنا دکترˈشمیل کمیلˈ روز شنبه در دیدار با ˈامیر خجستهˈ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتماد خاصی به میزبانی شایسته همدانی ها داریم چرا که در میزبانی دوره گذشته فوتبال زیر 14 ساله های جنوب آسیا موفق بود و اکنون نیز بهترین امکانات را مهیای برگزاری مرحله نهایی این مسابقات کرده است.
وی اضافه کرد: همراه با اعضای اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه ها و محل اسکان تیم ها در همدان بازدید کرده ایم و مشکلی بابت برگزاری مسابقات وجود ندارد.
وی با قدردانی از مسوولان اجرایی استان همدان در فراهم سازی تجهیزات لازم برای این میزبانی گفت: ایران یکی از قدرت های اصلی فوتبال آسیا به شمار می رود و خوشحالیم که بازهم یک دوره از مسابقات مهم را به این کشور داده ایم.
شمیل کمیل اظهار داشت: امکانات فوتبال شهر همدان با همدلی و همکاری بسیار مطلوب مسوولان این شهر با اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را براین داشت تا ضمن ارایه گزارش کامل از این میزبانی شایسته، همدان را یکی از قطب های اصلی در میزبانی های مهم فوتبال معرفی کنیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: همدان ظرفیت های خوبی در عرصه ورزش دارد و تمام توانایی خود را برای برگزاری مناسب این رقابت ها در همدان به کار بسته تا میزبان شایسته ای برای تیم های حاضر در این مسابقات باشد.
ˈامیرخجستهˈ افزود: تلاش می شود این مسابقات به بهترین نحو ممکن در همدان برگزار شود و به رسم مهمان نوازی آیین افتتاحیه باشکوهی نیز برنامه ریزی شده است.
وی خاطرنشان کرد: باید از امکانات ورزش همدان و زیرساخت ای بالقوه ایجاد شده به نحو احسن در میزبانی های مهم مورد استفاده قرار گیرد و خوشحالیم که این بار میزبان یک رویداد مهم در عرصه بین المللی فوتبال هستیم.
مرحله نهایی رقابت های فوتبال زیر 14 ساله های آسیا از 10 تا 20 مردادماه جاری با حضور تیم های ایران، کره شمالی، عراق، کره جنوبی، عربستان، تاجیکستان، تایلند و تیمور شرقی در دو گروه در شهر همدان برگزاری می شود.
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از روز دوشنبه سیزدهم مردادماه سال جاری و از ساعت 15 با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج همدان آغاز خواهد شد.
7520/576



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن