تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراه بودن با سیاست های دولت در انتخاب مدیران یک اصل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: همراه بودن با سیاست های دولت در انتخاب مدیران یک اصل است خبرگزاری پانا: احمدی گفت: بر مبنای وعده هایی که به مردم داده ایم، در زمینه های مختلف گام های بلندی برداشته شده است.
۱۳۹۳ شنبه ۴ مرداد ساعت 09:39



به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر سید محمد احمدی در حاشیه ضیافت افطاری که نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی اصولگرای استان در آن حضور داشتند، پایبندی به مشی اعتدال دولت تدبیر و امید را یکی از محوری ترین سیاست های خود عنوان کرد و اظهار داشت: باید باور داشته باشیم کسانیکه در انتخابات سال قبل پای صندوق های رای آمده اند خواهان تغییر بوده اند و از دولت یازدهم انتظاراتی دارند که به حق است.
استاندار فارس گفت : از زمان استقرار مدیریت جدید در استان سعی کرده ایم در تمامی زمینه ها مشی اعتدال را رعایت کنیم؛ با این وجود معتقدیم همراه بودن با سیاست های دولت در انتخاب مدیران یک اصل است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی بر تلاش خود برای استقرار و ادامه آرامش حاکم بر استان تاکید کرد و بیان داشت : خوشبختانه تعامل مثبتی بین دستگاه ها و نهاد های مختلف در استان حکمفرما است و سعی داریم با در پیش گرفتن مشی اعتدال این شرایط همچنان ادامه یابد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس با تاکید بر این که ما برای وفاق ،همدلی و برادری کنار هم جمع شدیم، عنوان کرد: امروز روز وحدت و اتفاق است، روز نفاق و شکاف و فاصله نیست و روز همبستگی بیشتر جامعه است.
دکتر احمدی تصریح کرد: اولین راهی که این ملت در انتخابات  سال گذشته برگزید و انتخاب کرد راه اعتدال و میانه روی بود؛ این راه بازگشت ناپذیر خواهد بود و معتقدیم اعتدال و میانه روی به معنای انتخابی بین حق و باطل نیست بلکه با استفاده از این راه تمام دلسوزان نظام زیر یک چتر جمع خواهند شد.
استاندار فارس ادامه داد : این دولت معتقد است کشور از آن مردم است و در اقتصاد، فرهنگ، سیاست داخلی، سیاست خارجی و امنیت، و... دولت همواره حامی و  مجری خواست و اراده مردم می باشد و فضایی که این دولت ایجاد کرده فضای آرامش است.
وی گفت: بر مبنای وعده هایی که به مردم داده ایم، در زمینه های مختلف گام های بلندی برداشته شده  است؛ گرچه تا رسیدن به هدف هنوز راهی طولانی پیش رو داریم اما به عنوان خادمان مردم به آینده این استان امیدوار هستیم.

نماینده عالی دولت یازدهم در فارس با تاكید بر اینكه همه باید برای حل و فصل مشكلاتی كه استان را در معرض آسیب قرار می دهد دست به دست هم دهیم، بیان داشت: همه گروه ها و  جناح ها باید زیر یک چتر واحد در حل مشكلات و رویارویی با مخاطرات و معضلات در كنارهم قرار گیرند.

دکتر احمدی افزود: برای حل مشكلات بزرگی چون ركود تورمی و ایجاد اشتغال نیاز به حضور همه افراد و گروه ها , جناح ها، نخبگان و اندیشمندان داریم؛همانطور که  همه ما شاهد بودیم كه در طول سالهای دفاع مقدس مردم بی توجه به سلیقه، دین و جناح سیاسی در دفاع از كیان كشور و انقلاب اسلامی جانفشانی كردند.

استاندار فارس در پایان اظهار داشت: نباید مشکلاتی نظیر  ركود تورمی، فساد اداری و بیكاری را از ذهن دور نگه داریم؛ مشکلاتی که زندگی مردم را تحت فشار قرار داده است و منجر به گسترش آسیب های اجتماعی می شوند .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن